برنامه روز شاد پردیس ابوریحان دانشگاه تهران برگزار شد

۲۹ آبان ۱۳۹۷ | ۰۹:۰۵ کد : ۶۷۳۶ اخبار اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۸۱۵
برنامه روز شاد پردیس ابوریحان با ابتکار معاونت محترم دانشجویی و فرهنگی این پردیس ۲۱ آبان ۱۳۹۷ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از پردیس ابوریحان، برنامه روز شاد پردیس ابوریحان ۲۱ آبان ۱۳۹۷ با ارائه برنامه‌های متنوع و شاد برگزار شد.
در این برنامه، واحدهای مختلف حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی، کانون‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشجویی و تشکل‌های دانشجویی با ارائه برنامه‌های متنوع برای ایجاد روزی شاد و خاطره‌انگیز برای دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان تلاش کردند.
در این مراسم، واحد تربیت بدنی با طراحی و اجرای مسابقات ورزشی شاد و متنوع، کانون قرآن و عترت با برگزاری مسابقات قرآنی، کانون ادبی پرنیان با اجرای برنامه تست مجریگری و مشاعره و مسابقات ادبی، کانون همیاران سلامت با برگزاری مسابقات هیجانی و بازی‌های فکری، و کانون موسیقی با اجرای موسیقی زنده در برنامه حضور داشتند.
هم‌چنین برنامه‌های آموزش کارآفرینی، مسابقه ورزشی در رشته‌های شوت فوتسال، بسکتبال، دوچرخه سواری، پرتاب دارت، تیراندازی با اسلحه بادی، پرتاب حلقه بسکتبال و هفت سنگ در این رویداد شاد اجرا شد.
در این برنامه رئیس پردیس، معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی و نماینده مقام معظم رهبری در پردیس، ضمن بازدید از غرفه‌ها و محوطه برنامه، در برنامه‌های روز شاد شرکت کردند.


نظر شما :