کارگاه آموزشی بین‌المللی طراحی برای فرهنگ در پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران برگزار می‌شود

۰۷ آبان ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۱ کد : ۶۵۸۰ اخبار اخبار آموزشی
تعداد بازدید:۱۴۱۸
کارگاه آموزشی بین‌المللی با موضوع طراحی برای فرهنگ به صورت دوره فشرده در پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از پردیس بین‌المللی کیش، کارگاه آموزشی بین‌المللی ۲۰۱۸ با موضوع طراحی برای فرهنگ به صورت یک دوره فشرده شش روزه از ۱۹ تا ۲۴ آبان ۱۳۹۷ با حضور استادان برجسته دانشگاه دلفت هلند در این پردیس برگزار می‌شود.
دکتر یاسمن خداداده، دانشیار و مدیر گروه طراحی صنعتی پردیس بین‌المللی کیش سرپرست علمی کارگاه است و پروفسور فن بوهن و پروفسور سونولد به همراه خانم هائو دانشجوی دکتری دانشگاه دلفت و خانم سلطانی کارشناس ارشد طراحی صنعتی این دانشگاه آموزش این دوره را بر عهده دارند.
این کارگاه در ادامه موفقیت دوره‌های آموزشی بین‌المللی برگزار شده توسط گروه طراحی صنعتی پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران و استقبال دانشجویان داخلی و خارجی و درخواست استادان برجسته دانشگاه‌های معتبر دنیا انجام می‌شود.
۷۰ دانشجوی ایرانی و غیر ایرانی در این دوره، که به صورت تئوری و عملی برگزار خواهد شد، نتایج آموخته‌های خود را در قالب طراحی ارائه و در پایان دستاوردهای خود را در یک نمایشگاه ارائه خواهند کرد.
همچنین همایشی در بعدازظهر جمعه ۱۸ آبان با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و مجموعه فرهنگی خط سوم در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش با حضور استادان کارگاه و دیگر صاحب‌نظران این حوزه برگزار می‌شود.

دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه تهران می‌توانند با عضویت در «شعاع» (شبکه علمی آموزش عالی دانشگاه تهران) در جریان آخرین اخبار و اطلاعیه‌های دانشگاه قرار گیرند.


( ۱ )

نظر شما :