دیدار هیات مالزیایی از دانشکده حقوق و علوم سیاسی

۳۰ مهر ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۳ کد : ۶۵۱۸ اخبار اخبار توسعه‌ای
تعداد بازدید:۱۰۳۷
هیأتی از دانشگاه تکنولوژی مارای مالزی، از دانشکده حقوق و علوم سیاسی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از دانشکده حقوق و علوم سیاسی، یک هیأت از دانشگاه تکنولوژی مارای مالزی، ۲۳ مهر ۱۳۹۷ با مسئولان دانشکده دیدار و گفتگو کردند
این هیأت با حضور دکتر نسرین مصفا، معاون اداری و مالی، دکتر حمیرا مشیرزاده، مشاور بین‌الملل، دکتر سیدعلی سادات‌اخوی، رئیس مرکز مطالعات عالی بین‌المللی و جمعی از اعضای هیأت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی درباره راه‌های بسط و گسترش همکاری‌های علمی و بین دانشگاهی بحث و تبادل نظر کردند.
دکتر رحمت محمد، رئیس دانشکده حقوق دانشگاه UiTM، دکتر زینب مهدنور، رئیس اداره امور بین‌الملل، خانم سیتی هافسیاه ادریس، مسئول ارتباطات بین‌المللی و همسر سفیر مالزی در تهران و عضو هیأت علمی دانشکده حقوق دانشگاه تکنولوژی مارای مالزی اعضای هیأت مالزیایی بودند.
در ادامه، دکتر رحمت محمد سخنرانی خود را با عنوان «صلاحیت ملی فراتر از مرزها» با تمرکز بر مسائل مرتبط با حقوق دریاها، چالش‌های زیست‌محیطی و همکاری‌های منطقه‌ای در شرق آسیا ارائه داد.

دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه تهران می‌توانند با عضویت در «شعاع» (شبکه علمی آموزش عالی دانشگاه تهران) در جریان آخرین اخبار و اطلاعیه‌های دانشگاه قرار گیرند.


نظر شما :