گسترش همکاری‌های پردیس هنرهای زیبا با فرهنگستان هنر

۳۰ مهر ۱۳۹۷ | ۱۱:۵۸ کد : ۶۵۱۷ اخبار اخبار توسعه‌ای
تعداد بازدید:۱۰۹۹
رئیس و جمعی از استادان پردیس هنرهای زیبا در خصوص گفت وگو درباره گسترش همکاری‌ها با سرپرست فرهنگستان هنر و همکاران ایشان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از پردیس هنرهای زیبا، دکتر شاهین حیدری، رئیس پردیس هنرهای زیبا، ضمن تبریک به علیرضا اسماعیلی، سرپرست جدید فرهنگستان هنر و تاکید بر این نکته که فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی و پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران، ورای مسئولیت‌های قانونی و مأموریت‌های محوله، باید انتظارات خاص جامعۀ هنر را پاسخگو باشند، آمادگی پردیس را برای همکاری دوجانبه اعلام کرد.
در این دیدار، ضمن اشاره به موضوعات متنوع و گستردۀ مورد علاقه میان این دو نهاد علمی، پژوهشی و هنری کشور، بر ایجاد زمینه‌های لازم برای انجام امور مورد علاقه همچون انتشار پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری، برگزاری نمایشگاه‌های پژوهشی، انجام پروژه‌های پژوهشی و هنری مشترک، برگزاری همایش‌های علمی مشترک در عرصۀ هنر اسلامی و هنر معاصر تاکید شد.
همچنین مقرر شد دفتر همکاری فرهنگستان هنر و دانشگاه تهران تأسیس شود و نمایندگان هر دو طرف، برای گسترش همکاری‌های مورد نیاز و علاقۀ فی‌مابین مساعدت و تلاش لازم را انجام دهند.
در این جلسه، علاوه بر همکاران فرهنگستان هنر، آقایان ناصری و دکتر لاله، دکتر اسلامی استاد پردیس هنرهای زیبا، دکتر بلخاری مدیر گروه مطالعات هنر و دکتر مصطفی گودرزی رئیس دانشکده هنرهای تجسمی پردیس هنرهای زیبا و رئیس گروه هنرهای تجسمی فرهنگستان هنر نیز حضور داشتند.

 

دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه تهران می‌توانند با عضویت در «شعاع» (شبکه علمی آموزش عالی دانشگاه تهران) در جریان آخرین اخبار و اطلاعیه‌های دانشگاه قرار گیرند.


نظر شما :