نخستین آزمون اعمال مدرک کارکنان در دانشگاه تهران برگزار شد

۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵ کد : ۶۲۵۰ اخبار اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۶۶۸
نخستین آزمون اعمال مدرک کارکنان دانشگاه در مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه تهران به صورت الکترونیکی برگزار شد.
نخستین آزمون اعمال مدرک کارکنان در دانشگاه تهران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از مرکز آموزش‌های ضمن خدمت، اولین آزمون اعمال مدرک کارکنان دانشگاه در مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه تهران روز پنج‌شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ به صورت الکترونیکی برگزار شد.

این آزمون که در سه مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد برگزار می‌شود در گذشته توسط سازمان سنجش برگزار می‌شد، اما با راه‌اندازی مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه، این مأموریت به مرکز محول شد.

دکتر سعید یزدانی، معاون اداری و مالی دانشگاه، در همان ساعات اولیه در محل مرکز حاضر و از روند برگزاری آزمون بازدید کرد. وی ضمن خرسندی از فعالیت‌های مرکز آموزش‌های ضمن خدمت، بر ادامه فعالیت‌های اثربخش مرکز در حوزه مهارت‌افزایی کارمندان و مدیران با به‌کارگیری شیوه‌های نوین آموزشی تاکید کرد.

لازم به ذکر است که نمایندگانی از اداره کل منابع انسانی، اداره کل حراست و مرکز آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه در روند برگزاری آزمون نظارت و همکاری داشتند.

گفتنی است تأثیر مدارک تحصیلی کارکنانی که موفق به گذراندن این آزمون می‌شوند، در حکم کارگزینی آنان اعمال می‌شود. دوره‌های بعدی آزمون اعمال مدرک نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.


( ۱ )

نظر شما :