کارگاه آموزشی «ورود حرفه‌ای به بازار کار» در دانشگاه تهران برگزار شد

۲۰ تیر ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۲ کد : ۵۹۵۰ اخبار اخبار آموزشی
تعداد بازدید:۲۳۲۲
کارگاه آموزشی «ورود حرفه‌ای به بازار کار» توسط اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران و سازمان بین‌المللی دانشگاهیان در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار شد.
کارگاه آموزشی «ورود حرفه‌ای به بازار کار» در دانشگاه تهران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از معاونت فرهنگی، در این دوره جامع، طی شش روز و در مدت زمان ۲۴ ساعت، تمام نکات تخصصی و لازم برای ورود دانشجویان و فارغ‌التحصیلان به بازار کار و کسب جایگاه شغلی مطلوب توسط آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

سرفصل‌های این دوره شامل «مسیریابی شغلی»، «رزومه‌نویسی»، «مصاحبه شغلی»، «قانون و قرارداد کار»، «فناوری اطلاعات پیشرفته»، «مکاتبات اداری و آیین نگارش» و «اخلاق حرفه‌ای» بود که توسط محمدرضا شمشیرگر و زینب سادات طباطبایی تدریس شد.

از جمله ویژگی‌های این دوره، برگزاری به صورت «کارگاهی» و «تعاملی» بود؛ شرکت‌کنندگان در دوره، ضمن ترسیم «مسیر شغلی خود» نسبت به تدوین و ارائه «رزومه کاری» اقدام کردند و شرط دریافت گواهی پایان دوره، تحویل این دو مورد در نظر گرفته شده بود.

در بخش مربوط به قانون و قرارداد کار، یک گروه تئاتر حقوقی به سرپرستی مریم کشفی و علیرضا فتحی، نمایشی در این زمینه در قالب «وقف علمی» اجرا کردند.

این رویداد آموزشی با حضور ۵۵ نفر از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برگزار شد و ۱۷ تیر ۱۳۹۷ به کار خود پایان داد.

جدیدترین اخبار و اطلاعیه‌های دانشگاه تهران را در پیام‌رسان «ایتا» به نشانی UTPRNEWS@ دریافت نمایید.


( ۵ )

نظر شما :