انعقاد تفاهم‌نامه همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون

۰۹ تیر ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۷ کد : ۵۸۹۵ اخبار اخبار توسعه‌ای
تعداد بازدید:۱۲۱۷
تفاهم‌نامه همکاری بین صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون در پارک علم و فناوری دانشگاه به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از پارک علم و فناوری، تفاهم‌نامه همکاری صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران و صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون، ۵ تیر ۱۳۹۷، در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و با حضور مهدی حسین نژاد، مدیر عامل صندوق ضمانت و نایب رئیس هیأت مدیره؛ علیرضا دلیری، معاون توسعه مدیریت منابع انسانی معاونت علمی، و دکتر عباس زارعی، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، امضا شد.

دکتر زارعی هنزکی امضای تفاهم‌نامه میان صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران و صندوق ضمانت سرمایه را گامی مؤثر برای صدور ضمانت‌نامه‌های شرکت‌های دانش‌بنیان توصیف کرد.

رئیس پارک علم و فناوری با تأکید بر اینکه در فعالیت‌های تعاونی، نوآوری نیز وجود دارد، افزود: «معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری همیشه پشتیبان فعالیت‌های دانش‌بنیان بوده است».

وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه میان این دو صندوق، خاطرنشان کرد: «با امضای این تفاهم‌نامه برگ جدیدی از حمایت‌ها و تضمین مالی پروژه‌های دانش‌بنیان ایجاد شده است».

رئیس پارک علم و فناوری تهران یکی از چالش‌های شرکت‌های دانش‌بنیان را ضمانت‌نامه عنوان کرد و یادآور شد: «با امضای این تفاهم‌نامه گامی مؤثر در تأمین ضمانت‌نامه برداشته شده است».

برای مشاهده متن کامل خبر، اینجا کلیک کنید.

جدیدترین اخبار و اطلاعیه‌های دانشگاه تهران را در پیام‌رسان «ایتا» به نشانی UTPRNEWS@ دریافت نمایید.


نظر شما :