هفته سراهای دانشجویی آغاز شد

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۰:۵۶ کد : ۵۶۳۵ اخبار اخبار برگزیده اخبار دانشجویی
تعداد بازدید:۵۲۵۲
هفته سراهای دانشجویی از امروز ۱۹ اردیبهشت آغاز شد و تا ۲۵ این ماه ادامه دارد.
هفته سراهای دانشجویی آغاز شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، هفته سراهای دانشجویی با شعار «سراهای دانشجویی و حمایت از کالاهای ایرانی» در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

این هفته با نامگذاری برای روزهای آن از ۱۹ تا ۲۵ اردیبهشت با مشارکت بخش‌های مختلف دانشگاه و دانشجویان ساکن سراهای دانشجویی برنامه‌ریزی شده است.

اسامی در نظر گرفته شده برای این هفته به ترتیب روزهای مراسم عبارتند از: خلاقیت، کارآفرینی و حمایت از ایده‌های دانشجویی؛ خیران، حامیان رفاه دانشجویان؛ سراهای با نشاط با توسعه امکانات ورزشی؛ اعتلای حقوق شهروندی، امیدآفرینی و انسجام ملی؛ سرای دانشجویی، بهداشت و تغذیه سالم؛ دانشجو، پیشرو در اصلاح الگوی مصرف و مهارت‌های زندگی و استفاده آگاهانه از فضای مجازی.

در هفته سراهای دانشجویی برنامه‌های فرهنگی و ورزشی از قبیل برپایی نمایشگاه صنایع دستی، سوغات اقوام ایرانی و دست‌ساخته‌های دانشجویی، برگزاری نشست‌های خاطره‌گویی در عرصه ایثار و دفاع مقدس در سراها، ایجاد محلی در سراها به‌منظور ارائه و فروش محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری فرهنگی و کتاب‌ها، آشنایی با آسیب‌های مصرف مواد مخدر، مشروبات الکلی، قرص‌های روان‌گردان و... حضور پزشکان و روانپزشکان در سراها و ویزیت دانشجویان به‌صورت رایگان و کارگاه آموزشی و آشنایی با رژیم‌های تغذیه‌ای با حضور پزشک متخصص برگزار می‌شود.

گفتنی است مرکز بهداشت و درمان دانشگاه نیز با برگزاری ایستگاه‌های سلامت خدماتی از قبیل واکسیناسیون آنفولانزا، هپاتیت، تعیین گروه خونی، فشارخون و قند خون، معرفی طب سنتی به دانشجویان ارائه می‌دهد. اداره کل تربیت بدنی دانشگاه نیز برای دانشجویان مسابقات ورزشی متنوع در نظر گرفته است که اطلاع‌رسانی آن در زمان مناسب صورت خواهد گرفت.


( ۱ )

نظر شما :