بروزرسانی دستورالعمل مدیریت عملکرد کارمندان دانشگاه تهران

۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۲:۵۱ کد : ۵۵۵۲ اخبار اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۵۷۳
دستورالعمل مدیریت عملکرد کارمندان دانشگاه تهران بروزرسانی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از اداره کل منابع انسانی، با انعکاس گزارش‌ها و بازخوردهای «سامانه مدیریت عملکرد کارمندان» در پایان دوره ارزیابی سال ۹۵ در کمیسیون منابع انسانی دانشگاه که به ریاست دکتر نیلی احمدآبادی تشکیل شد، تغییراتی در «دستورالعمل مدیریت عملکرد کارمندان» صورت گرفت که در تاریخ ۳۰/‏۱۱/‏۹۶‬ به تصویب هیأت اجرایی دانشگاه رسید.

برای دریافت جزئیات دستورالعمل مذکور به منظور انجام ارزیابی عملکرد کارمندان در سال ۹۶، به قسمت «راهنما» سامانه مدیریت عملکرد کارکنان دانشگاه مراجعه نمائید.


( ۳ )

نظر شما :