حضور فعال دانشگاه تهران در نشست منطقه‌ای یونسکو در اندونزی

۰۵ دی ۱۳۹۶ | ۱۱:۴۹ کد : ۵۰۴۸ اخبار اخبار توسعه‌ای
تعداد بازدید:۲۱۳۱
نشست منطقه‌ای یونسکو با عنوان همکاری‌های جنوب- جنوب برای تقویت استانداردهای مهندسی و فراهم کردن امکان پویایی متخصصان ۳۰ آذر تا اول دی ۱۳۹۶ با حضور نماینده دانشگاه تهران در اندونزی برگزار شد.
حضور فعال دانشگاه تهران در نشست منطقه‌ای یونسکو در اندونزی

در این نشست دو روزه که در جاکارتا برگزار شد، دکتر گلناز جوزانی کهن، مسئول روابط بین‌الملل کرسی یونسکو در آموزش مهندسی و استادیار دانشکده مهندسی معدن، پردیس دانشکده‌های فنی، درباره ارتباط با نقش زنان در حرفه مهندسی در جمهوری اسلامی ایران سخنرانی کرد.

بررسی سیستم‌های مختلف ارزشیابی برنامه‌های آموزش مهندسی به منظور دستیابی به استانداردسازی پایدار، شیوه‌های توسعه مهندسان جوان، نقش زنان در حرفه مهندسی و نحوه تقویت همکاری‌های جنوب-جنوب در ارتباط با توسعه مهارت‌های مهندسی از جمله مباحث مهم مطرح شده در این نشست منطقه‌ای بود.

این نشست با ارائه پیشنهادها و راهکارهایی جهت هم‌افزایی همکاری‌های بین‌المللی در زمینه تقویت جنبه‌های مختلف مهندسی خاتمه یافت.

علاوه بر جمهوری اسلامی ایران، کشورهای مالزی، اندونزی، سری‌لانکا، تیمور شرقی، میانمار، پاکستان، آذربایجان، تاجیکستان و چین با داشتن نمایندگانی در این نشست شرکت داشتند.


( ۲ )

نظر شما :