نشست روسای دانشگاه‌های اندونزی با هیأت رئیسه دانشکده الهیات

۰۳ آبان ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۲ کد : ۴۷۲۲ اخبار اخبار توسعه‌ای
تعداد بازدید:۱۶۸۵
رؤسای دانشگاه‌های رادن فتح و علاءالدین اندونزی با هیأت رئیسه دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه تهران، دو تن از رؤسای دانشگاه‌های رادن فتح و علاءالدین اندونزی، یکم آبان ۱۳۹۶، ضمن بازدید از دانشکده الهیات و معارف اسلامی، با جمعی از مسئولان دانشکده دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این جلسه دکتر مجید معارف، رئیس دانشکده الهیات و معارف اسلامی، در سخنانی به معرفی دانشکده پرداخت و با توجه به سوابق و یادداشت تفاهم امضا شده در دو سال گذشته، این حضور را در جهت اجرایی سازی بندهای مورد توافق و آماده‌سازی برنامه‌های عملیاتی، بسیار مفید ارزیابی کرد.

رؤسای دانشگاه‌های رادن فتح و علاءالدین نیز با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست و معرفی ظرفیت‌های دانشگاه‌های متبوع و نیز بیان اینکه تعداد دانشجویان آنان تا ۲۵ هزار نفر و در رشته‌های متنوع الهیات، تاریخ، قرآن، فلسفه تبلیغ و مطالعات تطبیقی ادیان و نیز رشته‌های فنی و پزشکی اشتغال به تحصیل دارند برای برگزاری همایش مشترک در سال آینده و تبادل استاد و دانشجو اعلام آمادگی کردند.

همچنین بر لزوم گسترش ارتباطات علمی و تهیه پیش‌نویس اولیه یادداشت تفاهم همکاری بین دو دانشگاه علاءالدین و دانشکده الهیات و معارف اسلامی در زمینه‌های مورد مذاکره تاکید شد.


( ۳ )

نظر شما :