مدیریت رفاه و رئیس مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه تهران معرفی شدند

۱۴ آبان ۱۳۹۶ | ۱۰:۱۸ کد : ۴۷۱۳ اخبار اخبار ستادی
تعداد بازدید:۵۲۹۴
طی مراسمی با حضور معاون اداری و مالی دانشگاه تهران، مدیریت رفاه و رئیس مرکز آموزش‌های ضمن خدمت دانشگاه معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، در این مراسم، دکتر سعید یزدانی، معاون اداری و مالی دانشگاه گفت: با توجه به اهمیت موضوع رفاه کارکنان و همچنین ضرورت توسعه آموزش‌های ضمن خدمت در دانشگاه، هیات رئیسه دانشگاه تصمیم گرفت این مراکز از اداره کل منابع انسانی دانشگاه منفک و به صورت واحدهای مستقل زیر نظر معاونت اداری و مالی دانشگاه انجام وظیفه نمایند.

وی افزود: به دلیل اهمیت رعایت حق و حقوق کارکنان در حوزه رفاه، برای انتخاب مدیر، حساسیت ویژه‌ای وجود داشت و با توجه به تعهد و شایستگی جناب آقای محمدعلی گودرزی، ایشان را به این سمت منصوب نموده‌ام.

معاون اداری و مالی دانشگاه با معرفی دکتر علی حاجی‌آقا بزرگی امیری به عنوان رئیس مرکز آموزش ضمن خدمت دانشگاه اظهار داشت: امیدوارم این مرکز بتواند با برگزاری آموزش‌های مناسب، دانشگاه را درجهت توسعه فعالیت‌های بین‌المللی یاری دهد.
در این مراسم دکتر حاتمی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های بخش رفاهی اداره کل منابع انسانی گفت: در مدت ۳ ساله فعالیت مشترک حوزه منابع انسانی و رفاهی دانشگاه مجتمع فرهنگی رفاهی خزر آباد دانشگاه باز‌سازی شد و باشگاه دانشگاه تهران هم که یکی از مراکز مورد توجه اعضای هیات علمی و کارکنان است، در حال باز‌سازی است که امیدوارم تا آذر ۹۶ به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به تحول وام کارکنان افزود: در این مدت وام قرض‌الحسنه کارکنان از ۶ میلیون تومان به ۱۸ میلیون تومان افزایش یافت.

در ادامه دکتر بزرگی در حوزه مرکز آموزش ضمن خدمت، تدوین دستور‌العمل آموزش ضمن خدمت کارکنان و مدیران، به‌کارگیری استادان و کارکنان خبره برای تدریس و تدوین محتوا، ارتقای امکانات سامانه‌ای و اطلاع‌رسانی به منظور مشارکت حداکثری کارکنان، نظارت، کنترل و ارزیابی دوره‌ها به منظور افزایش کیفیت و رضایت ذی‌نفعان و همکاری و تعامل با سایر دانشگاه‌ها و سازمان‌ها در خصوص دوره‌های آموزشی ضمن خدمت را از برنامه‌های خود اعلام کرد.

همچنین مهندس گودرزی سخنان خود را با تاکید بر تکریم ارباب رجوع آغاز کرد و وظیفه اداره رفاه را تقدیم خدمت به همکاران دانست نه ارائه خدمت. وی پرداخت وام، مسکن و بیمه را در رأس سایر وظایف مدیریت رفاه برشمرد و اضافه کرد: مشکل مسکن اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه بسیار جدی است و باید پیگیری شود، ضمن اینکه باید نگاه به رفاه کارکنان از وام به آرامش تغییر کند.


( ۲ )

نظر شما :