سمینار «ارتباطات علمی و بین‌المللی خیریه‌ها» در دانشکده کارآفرینی برگزار شد

تعداد بازدید:۲۶۳۹
سمینار «ارتباطات علمی و بین‌المللی خیریه‌ها» به همت دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و گروه نیکی یار (سامانه اطلاع رسانی خیریه‌ها) با هدف ترویج و توسعه کارآفرینی برای مددجویان سرپرست خانوار و فرزندانشان روز چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ برگزار شد.

در این سمینار که با حضور نیکوکاران و کارآفرینان برگزار شد، ابتدا دکتر محمدرضا زالی، رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، به گروه نیکی‌یار به عنوان پل ارتباطی استادان دانشگاهی با مدیران خیریه‌ها اشاره کرد و گفت: بهتر است به جای کمک‌های مالی مستقیم به افراد تحت پوشش، از آنان کارآفرین ساخته شود و قرار است در برنامه‌های نیکی‌یار، به این افراد آموزش‌های کارآفرینی داده شود.

وی افزود: در ادامه بعد از دریافت آموزش‌های لازم به همراه وام‌هایی که از طریق خیرین دریافت می‌کنند، می‌توانند کسب‌وکار مستقل خود را راه‌اندازی کنند.

در ادامه خانم سعیده قدس، بنیانگذار مؤسسه محک و رهبر کارآفرینی اجتماعی با تاکید بر حمایت جوانان در زمینه فعالیت‌های خیرخواهانه اجتماعی بیان کرد: اگر به مردم شریف ایران اعتماد شود و محترم شمرده شوند اتفاقات بزرگی در سطح کشور و جهان رقم خواهد خورد.

وی تاکید کرد که محک صرفاً نتیجه تلاش او نبوده است بلکه این موفقیت با همت و کمک هزاران ایرانی که با قلبی تپنده برای اهداف خیرخواهانه تلاش کرده‌اند، به دست آمده است.

در این سمینار مهندس محمدحسین اشعری، مدیر توانمندسازی خیریه فاطمه الزهرا و دکتر جلیل خاوندکار، دبیر انجمن پارک‌های فناوری و مراکز رشد کشور سخنرانی کردند و از ۴ کارآفرین نیک‌اندیش در حوزه خیریه تقدیر و تشکر شد.

برگزاری دو کارگاه نیکی‌بوم، راهنمای گام‌به‌گام ایجاد یک کسب‌وکار با استفاده از بوم مدل کسب‌وکار و کسب‌وکار بین‌المللی ویژه خیریه‌ها پایان بخش این سمینار بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.


( ۲ )

نظر شما :