دیدار تیم ستارگان بورس دانشگاه تهران با رئیس دانشکده مدیریت

۲۴ مهر ۱۳۹۶ | ۱۳:۲۶ کد : ۴۶۷۸ اخبار اخبار توسعه‌ای
تعداد بازدید:۴۹۷۶
اعضای تیم دانشگاه تهران در اولین مسابقات ستارگان بورس، با رئیس دانشکده مدیریت دیدار کردند.

در این دیدار، آرش مجاهد، یکی از اعضای تیم ستارگان بورس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به نمایندگی از اعضای تیم گفت: «پرورش نیروی کار ماهر یکی از لازمه‌های هر کسب و کاری است. لذا محیط دانشگاه به عنوان پل ارتباطی میان بازار سرمایه و جامعه، می‌تواند منجر به بهبود کیفیت و کارایی بورس به عنوان بزرگ‌ترین بازار سرمایه هر کشور شود و نیاز است که نیروی کار ماهر در کنار دانش تخصصی، مهارت‌های لازم را هم داشته باشد».

وی در تشریح هدف تیم شرکت کننده در مسابقات افزود: «هدف دانشکده مدیریت تهران از شرکت در سری مسابقات معاملات حرفه‌ای سازمان بورس و اوراق بهادار، سنجش توانایی دانشجویان رشته‌های مرتبط با مباحث مالی (مدیریت، حسابداری و سایر رشته‌های مرتبط) و اشاعه فرهنگ سرمایه‌گذاری و آگاه‌سازی محیط آکادمیک و جامعه دانشگاهی با بازار سرمایه بود».

مجاهد اظهار داشت: «تیم دانشگاه تهران جام اخلاق‌مداری این مسابقات را به خود اختصاص داد تا نام دانشگاه تهران به عنوان نماد علمی ایران همچنان در صدر اخلاق حرفه‌ای و تعهد و مسئولیت پذیری بدرخشد».

اولین لیگ ستارگان بورس از ۲۴ تیر تا ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ برگزار شد که تیم دانشگاه تهران مرکب از رضا رجب‌زاده، علی صادق‌پور، سریر لطفی، آرش مجاهد‌نقی به سرپرستی دکتر رضا عیوض‌لو و دکتر مهدی آسیما در آن شرکت کردند.


( ۴ )

نظر شما :