وزیر علوم: آیت‌الله رئیسی یک‌پهلوان سیاسی بود

۲۳ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۳:۵۹ کد : ۴۲۰۳۵ اخبار اخبار ستادی خبر
تعداد بازدید:۲۳۷
وزیر علوم، آیت‌الله رئیسی را یک پهلوان سیاسی دانست و گفت: از جامعه فرهیختگان انتظار می‌رود نامزدی را انتخاب کنند که اینگونه باشد.
وزیر علوم: آیت‌الله رئیسی یک‌پهلوان سیاسی بود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست بین‌المللی یک دهه سخن رهبر انقلاب با جوانان آمریکا و اروپا که در سالن اجلاس شهید آیت‌الله رئیسی دانشگاه تهران برگزار شد، پس از قرائت پیام سرپرست ریاست جمهوری، گفت: آیت‌الله رئیسی یک پهلوان سیاسی بود و کسی که می‌خواهد پس از ایشان رئیس‌جمهور باشد باید پهلوان سیاسی باشد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه پهلوانی با قهرمانی متفاوت است، گفت: در عالم پهلوانی و در رقابت پهلوانی همواره باید اخلاق و وجدان و انصاف رعایت شود. آیت‌الله رئیسی یک پهلوان سیاسی بود و درخواست دارم فردی که می‌خواهد سکاندار اجرایی کشور باشد، قبل از آن باید یک پهلوان سیاسی باشد.

دکتر زلفی‌گل خطاب به جامعه دانشگاهی گفت: مطالبه اول قشر فرهیخته از نامزدهای انتخابات این باشد که نامزد ریاست جمهور قبل از هر چیزی یک پهلوان سیاسی باشد.

نشست بین‌المللی یک دهه سخن رهبر حکیم انقلاب اسلامی با جوانان آمریکا و اروپا روز چهارشنبه ۲۳ خرداد در محل سالن شهید آیت‌الله رئیسی در سازمان مرکزی دانشگاه تهران برگزار شد. همچنین در این نشست در حضور وزیر علوم و فرزند رئیس جمهور شهید، از دست اندرکاران ساخت سالن اجتماعات مزین به نام آیت‌الله رئیسی تقدیر شد.

کلید واژه ها: دانشگاه تهران سالن اجلاس شهید رئیسی


( ۱ )

نظر شما :