همکاری دانشگاه تهران و بنیاد شهید گسترش می‌یابد

۱۵ دی ۱۳۹۵ | ۰۹:۵۹ کد : ۳۷۴۹ اخبار اخبار توسعه‌ای
تعداد بازدید:۱۴۳۸
نشست هم‌اندیشی مسئولان امور شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران و بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه تهران، نشست هم‌اندیشی مدیران اداره کل امور دانشجویان و کارکنان شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران و بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، ۱۱ دی‌ماه در دانشگاه تهران برگزار شد.

در این نشست دکتر سیدجلال زرگر، مشاور رییس و مدیرکل امور دانشجویان و کارکنان شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در اداره کل امور دانشجویان و کارکنان شاهد و ایثارگر دانشگاه در سال‌جاری ارایه داد و بر اهمیت خدمات‌رسانی به همکاران شاهد و ایثارگر دانشگاه تأکید نمود.

وی با اشاره به تعداد قابل توجه ایثارگران دانشگاه تهران، به بیان برخی از مسایل و درخواست‌های دانشجویان و کارکنان شاهد و ایثارگر پرداخت و رفع نیازهای موجود را مستلزم گسترش تعامل و همکاری دانشگاه تهران و بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ دانست.

هم‌چنین در این نشست دکتر حمیدعلی صمیمی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، با اشاره به ظرفیت‌های موجود در دانشگاه تهران، خدمات ارایه شده به ایثارگران دانشگاه را برشمرد و ضمن قدردانی از زحمات رییس دانشگاه، اعضای ستاد و همکاران اداره کل امور شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران، آمادگی بنیاد شهید را برای مشارکت مؤثر در حل مشکلات مطرح شده اعلام کرد.


( ۳ )

نظر شما :