کارگاه آموزشی آماده‌سازی پیشنهاد طرح پژوهشی در پردیس ارس دانشگاه تهران برگزار می‌شود

۰۷ دی ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۴ کد : ۳۷۲۸ اخبار اخبار آموزشی
تعداد بازدید:۱۴۳۷
به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه تهران، معاونت علمی پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران، کارگاه آموزشی تهیه پروپوزال(پیشنهاد طرح پژوهشی)، انجام طرح پژوهشی و تدوین پایان‌نامه و رساله، «ویژه دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی نهم دی‌ماه ۱۳۹۵ برگزار می‌کند».

در این کارگاه آموزشی تهیه پیشنهاد طرح پژوهشی، تدوین پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری بر اساس اصول استاندارد مطابق با یک فرآیند استاندارد علمی، آموزش داده خواهد شد.

در این کارگاه دانشجویان ضمن آشنایی با بخش‌های مختلف پروپوزال، پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری، نکات لازم را در خصوص انتخاب یک عنوان تحقیقاتی، فرآیند تأیید و تصویب آن توسط کمیته تحصیلات تکمیلی، نحوه انتخاب استادان راهنما و مشاور و کار با آنان، شروع عملیات اجرایی طرح پژوهشی و اتمام آن، مدیریت طرح پژوهشی، مدیریت زمان و برگزاری جلسه دفاع از پایان‌نامه یا رساله فرا خواهند گرفت.

از آنجا که چاپ حداقل یک مقاله در یکی از مجلات معتبر علمی و پژوهشی داخلی و یا خارجی به منظور شرکت در جلسه دفاع الزامی است، در این کارگاه نحوه تهیه مقاله بر اساس اصول متداول، و نیز نحوه داوری علمی مقالات نیز به شرکت کنندگان ارایه خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان وقت اداری سه‌شنبه ۷ دی‌ماه ۱۳۹۵ با شماره ۴۲۰۲۴۸۲۴-۰۴۱ تماس حاصل نمایند و یا از طریق ارسال ایمیل به نشانی aras.research@ut.ac.ir ثبت‌نام نمایند.


( ۲ )

نظر شما :