مراسم تودیع و معارفه رییس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار شد

۱۵ آذر ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۷ کد : ۳۶۷۶ اخبار اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۵۱۱
مراسم تودیع و معارفه رییس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، امروز ۱۵ آذر با حضور معاون پژوهشی دانشگاه تهران در سالن شریعتی این دانشکده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، در این مراسم که با حضور استادان و کارکنان دانشکده علوم اجتماعی برگزار شد، دکتر غلامرضا غفاری به عنوان رییس دانشکده علوم اجتماعی معارفه و از زحمات دکتر یونس نوربخش در زمان تصدی این سمت قدردانی شد.

دکتر محمد رحیمیان، معاون پژوهشی دانشگاه تهران، ضمن تشکر از دکتر نوربخش گفت: «دکتر نوربخش فردی صاحب نظر است و نقطه قوت ایشان این است که اهل افراط و تفریط نیست». وی ضمن تشکر از دکتر غفاری، وی را نیز فردی متواضع و اخلاقی دانست و اظهار امیدواری کرد که در این مسئولیت موفق باشند.

دکتر رحیمیان در پایان ضمن ارایه نکاتی درباره شاخص‌های رشد کیفی و کمی پژوهش در دانشگاه تهران، از رؤسای پیشین دانشکده علوم اجتماعی نیز یاد کرد و گفت: «مسایل مدیریتی در زمان دکتر توسلی و در زمانی که این دانشکده در باغ نگارستان بود خیلی پیچیده‌تر بود».

در این جلسه، دکتر نوربخش ضمن تبریک روز دانشجو و فرا رسیدن ماه ربیع‌الاول، گفت: «کار معلمی، کار سختی است و کار اصلی ما معلمی و تربیت است و این یعنی همه ما شغل سختی داریم که سختی آن به دلیل اهمیت تعلیم و تربیت است و امیدواریم در کنار مسائل آموزشی، کسانی که در مسئولیت اجرایی هم هستند، موفق باشند».

رییس پیشین دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران ضمن آرزوی موفقیت برای رییس جدید دانشکده به تشریح عملکرد خود در زمان تصدی این سمت پرداخت و خاطر نشان کرد: «ایجاد نظم آموزشی و برگزاری منظم کلاس‌ها، ارتباط پژوهشی با سایر دستگاه‌ها و مراکز، ایجاد معاونت پژوهشی، با نشاط کردن فضای دانشجویی و اضافه کردن چند صد متر مربع به کاربری دانشکده از قبیل تأسیس سالن‌های ورزش و تربیت بدنی، تأسیس بخش بین‌الملل و بین‌المللی‌کردن دانشکده، راه‌اندازی بخش روابط عمومی و وب‌سایت از جمله فعالیت‌هایی بوده است که در دوره مدیریت اینجانب و با همکاری همه‌ کارمندان و استادان این دانشکده انجام شده است و امیدواریم در این دوره، ادامه بهتری پیدا کند».

در ادامه جلسه، دکتر غلامرضا غفاری، رییس جدید دانشکده علوم اجتماعی، گفت: «به روان شهیدان ۱۶ آذر، انقلاب و دفاع مقدس درود می‌فرستیم و آرزو داریم راه آنها را استمرار بخشیم. همه ما این اعتقاد را داریم که از کرسی دانشگاه تهران، اعتبار کسب می‌کنیم و باید تلاش کنیم این اعتبار را حفظ و تقویت کنیم تا به قول علمای علوم اجتماعی، سرمایه اجتماعی دانشگاه و دانشکده افزون شود. این امر تنها با همکاری همه‌جانبه بین استادان، پرسنل و دانشجویان رخ می‌دهد».

در پایان جلسه، احکام انتصاب و تقدیر و تشکر رئیس دانشگاه به رؤسای قبلی و جدید تقدیم و هدایا و لوح‌های تقدیری از سوی بخش‌های مختلف به دکتر نوربخش تقدیم شد.


( ۱۰ )

نظر شما :