تجلیل از مقام‌آوران تیم‌های قهرمانی دانشگاه تهران

۰۹ آبان ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۵ کد : ۳۵۹۴ اخبار اخبار ورزشی
تعداد بازدید:۱۶۴۳
از دانشجویان مقام‌آور تیم‌های ورزشی دانشگاه تهران تجلیل شد.

به گزارش اداره کل تربیت بدنی دانشگاه تهران، مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی دانشگاه، سوم آبان ۱۳۹۵، با حضور هیأت رئیسه دانشگاه تهران، رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه و جمعی از دانشجویان مقام‌آور تیم‌های ورزشی، در تالار رجب بیگی پردیس دانشکده‌های فنی برگزارشد.

در این مراسم دکتر مجید سرسنگی، معاون فرهنگی دانشگاه، در سخنانی به بیان طرح‌های دانشگاه برای رشد و توسعه ورزش در دانشگاه تهران پرداخت.

همچنین علی حبیب‌اللهی، مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه تهران، نیز گزارشی از روند برگزاری مسابقات و اعزام تیم‌های ورزشی به مسابقات سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشگاه‌های سراسر کشور ارائه کرد.

در این مراسم از ورزشکاران دختر و پسر، مربیان و سرپرستان تیم‌هایی که در مسابقات سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشگاه‌های سراسر کشور صاحب مقام شده بودند و دست‌اندرکاران بخش‌های اداری، پشتیبانی و خدماتی این تیم‌ها قدردانی شد.

گفتنی‌است کاروان‌های ورزشی دختران و پسران دانشگاه تهران در تابستان ۱۳۹۵ به مسابقات سیزدهمین المپیاد ورزشی دانشگاه‌های سراسر کشور اعزام شدند و در مجموع توانستند با ۱۷ مدال طلا، ۱۵ نقره و ۱۴ برنز و با کسب ۳۹۶ امتیاز به مقام قهرمانی دست‌یابند.


( ۴ )

نظر شما :