برگزاری همایش پیاده‌روی در دانشگاه تهران به مناسبت هفته تربیت بدنی

۰۱ آبان ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۴ کد : ۳۵۷۸ اخبار اخبار ورزشی
تعداد بازدید:۲۲۵۹
به مناسبت هفته تربیت بدنی همایش پیاده‌‌روی با حضور مسئولان بلند پایۀ ورزش کشور و جمعی از دانشگاهیان دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه تهران، به مناسبت هفته تربیت بدنی ۲۷ مهرماه همایش پیاده‌‌روی با حضور وزیر ورزش و جوانان، معاونان وی و با مشارکت دانشجویان، کارکنان، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های سطح تهران و البرز به میزبانی اداره کل تربیت بدنی دانشگاه تهران در دانشکده تربیت بدنی برگزار شد.

در این مراسم، دکتر محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه، دکتر حسن به‌نژاد، معاون دانشگاه و رئیس سازمان خدمات دانشجویی، دکتر رجبی، رئیس دانشکده تربیت بدنی، حبیب‌ا‌للهی، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه تهران، و جمعی از مسئولان دانشگاه تهران؛ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ و وزارت ورزش و جوانان، حضور داشتند.

از دیگر دانشگاه‌های شهر تهران، دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های شهید بهشتی، خوارزمی، فرهنگیان، صنعتی شریف، علم و صنعت ایران، صنعتی امیرکبیر، صنعتی خواجه نصیر طوسی، هنر تهران، علامه طباطبایی، الزهرا و دانشگاه علمی کاربردی نیز در این مراسم، حضور یافتند.

در پایان مراسم، بین شرکت‌کنندگان قرعه‌کشی و ۱۰ دستگاه دوچرخه به برندگان اهداء شد.

با توجه به شعار هفته تربیت بدنی: «دانشجو، مهر، تندرستی» و به منظور تحکیم دوستی و پیوند بین دانشجویان و کارکنان دانشگاه، یکی از اعضای شورای صنفی کارکنان دانشگاه تهران، جایزه خود (دوچرخه) را به نمایندگی از کارکنان دانشگاه به دانشجویان کوی دانشگاه تهران هدیه داد.

نمایش ورزش باستانی و سخنرانی دکتر شعبانی بهار و استفاده از بازی‌های همگانی از دیگر برنامه‌های همایش بود.


نظر شما :