دوازدهمین جشنواره ورزشی کارکنان دانشگاه تهران به کار خود پایان داد

۱۲ مهر ۱۳۹۵ | ۱۰:۵۵ کد : ۳۵۳۷ اخبار اخبار ورزشی
تعداد بازدید:۲۰۷۷

مراسم اختتامیه دوازدهمین جشنواره ورزشی کارکنان دانشگاه در سال ۱۳۹۵، هفتم مهرماه در باشگاه دانشجویان برگزار شد.

این مراسم با حضور دکتر نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه، دکتر یزدانی، معاون اداری و مالی دانشگاه، دکتر سرسنگی، معاون فرهنگی دانشگاه، دکتر به‌نژاد، رئیس سازمان خدمات دانشجویان، دکتر حاتمی، مدیرکل منابع انسانی و امور رفاهی، کارکنان و اعضا هیأت علمی برگزار شد.

این مسابقات در رشته‌های والیبال، فوتسال، هفت سنگ، شطرنج، داژبال، و بسکتبال به صورت گروهی و در رشته‌های دارت، شنا، شطرنج، تنیس و آمادگی جسمانی به صورت انفرادی در ۱۸ روز برگزار شد و پردیس دانشکده‌های فنی با کسب ۶۳ امتیاز، پردیس کشاورزی و منابع طبیعی با کسب ۵۳ امتیاز و دانشکده مدیریت با کسب ۴۳ امتیاز به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

دکتر سرسنگی، معاون فرهنگی دانشگاه، در این مراسم طی سخنانی، از برگزاری جشنواره ورزشی کارکنان دانشگاه‌های منطقه یک و متعاقب آن برگزاری جشنواره مسابقات ورزشی ۱۳ دانشگاه برتر خبر داد و آن را از ایده‌های مفید در حوزه ورزش کارمندی معرفی کرد که توسط دانشگاه دنبال خواهد شد.

حبیب‌اللهی، مدیرکل اداره تربیت بدنی دانشگاه نیز در این مراسم گزارشی تفصیلی از روند برگزاری جشنواره، نمودارهای میزان مشارکت همکاران در مسابقات و مقایسه عملکردها ارائه کرد و از طرح‌ها و برنامه‌های ویژه‌ای سخن گفت که برای توسعه ورزش کارکنان در دستور کار اداره کل قرار گرفته است.

در انتهای برنامه، احکام و تندیس‌های تیم‌ها و کارشناسان برتر با حضور رئیس دانشگاه و جمعی از مسئولان اهدا شد.


( ۵ )

نظر شما :