وزیر علوم: بسیج شجره طیبه و شبکه‌ای از فضائل است

تعداد بازدید:۱۴۶
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بسیج، شجره طیبه و شبکه‌ای از فضائل است و ما تلاش می‌کنیم از ظرفیت بسیج برای پیشبرد برنامه‌های وزارت علوم در راه اعتلای کشور استفاده کنیم.
وزیر علوم: بسیج شجره طیبه و شبکه‌ای از فضائل است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر محمدعلی زلفی‌گل روز چهارشنبه در آئین گرامیداشت سالروز شهادت شهید دکتر چمران و روز ملی بسیج اساتید که در محل مصلی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: اساتید بسیجی سرآمد بسیجیان هستند.

وی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید چمران، با تبریک روز بسیج اساتید و آرزوی موفقیت برای جامعه بسیج کشور، گفت: در وزارت علوم تلاش می‌کنیم از ظرفیت‌های علمی بسیج برای پیشبرد برنامه‌های این وزارتخانه در راه اعتلای کشور استفاده کنیم و همچنین امکانات و ظرفیت خود را برای پیشبرد برنامه‌های این نهاد انقلابی در اختیار این عزیزان قرار دهیم.

در بخشی از این مراسم با حضور وزیر علوم و فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از چند مرکز و کانون برتر بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور تجلیل شد. رئیس مجلس شورای اسلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس بسیج اساتید کشور از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

کلید واژه ها: بسیج اساتید دانشگاه تهران سازمان بسیج اساتید دانشگاه تهران


نظر شما :