گردهمایی خیرین و واقفین در ضیافت افطاری دانشگاه

تعداد بازدید:۲۳۵۷
ضیافت افطار خیرین و واقفین دانشگاه تهران ۲۲ خرداد در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران با حضور رییس دانشگاه و هیأت رییسه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، در این ضیافت که برخی از رؤسای دانشکده‌های دانشگاه، جمعی از خیرین و واقفین نیک‌اندیش، چهره‌های ماندگار کشور و دانشجویان همیار داوطلب بنیاد دانشگاه حضور داشتند، دکتر نیلی احمدآبادی، رییس دانشگاه، ضمن تشکر از حضور خیرین در این مراسم در خصوص وقف و جایگاه وقف در اسلام و اهمیت حضور خیرین در عرصه‌های فرهنگی و علمی سخن گفت.

دکتر محمود کمره‌ای، رییس هیأت مدیره بنیاد دانشگاه نیز ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان، گزارش مختصری از روند عملکرد بنیاد ارائه کرد.

در این مراسم پیشنهاد افتتاح اندوخته همیاری بنیاد دانشگاه با مشارکت اولیه ۵۰۰ نفر از دانشجویان بورسیه بنیاد اعلام شد و دانشجویان با پرداخت حداقل ۵,۰۰۰ تومان آغازگر این حرکت حسنه و پر برکت در دانشگاه تهران شدند که پیرو این اتفاق تنی چند از خیرین حاضر در مراسم در راستای حمایت از این عمل خیر دانشجویان در اندوخته همیاری دانشگاه مشارکت کردند.

همچنین در این مراسم مهندس ابراهیم جمیلی، از خیرین دانشگاه، سخنرانی کرد؛ و تفاهم‌نامه‌‌ای به امضاء دکتر نیلی احمدآبادی، رییس دانشگاه تهران و رییس هیأت امنای بنیاد دانشگاه تهران، و مهندس ابراهیم جمیلی، متولی بنیاد نیکوکاری جمیلی، رسید. 


( ۱۴ )

نظر شما :

Neda Masouminia ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۴
بسیار حرکت زیبایی است و امید ما دانشجویان بتوانیم در این مسیر قدمی برداریم