بازدید سرزده معاون دانشجویی دانشگاه تهران، از خوابگاه‌های دانشجویی کوی پسران

۱۹ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۵ کد : ۳۲۷۸ اخبار اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۸۰۶
دکتر به‌نژاد معاون دانشجویی دانشگاه تهران و مدیران اداره کل خوابگاه‌های دانشگاه، دوشنبه دهم خرداد سال جاری از خوابگاه‌های کوی دانشگاه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، به نقل از روابط عمومی اداره کل خوابگاه­‌های دانشگاه، بازدیدی از سوی دکتر به‌نژاد، معاون دانشجویی و رییس سازمان خدمات دانشجویی دانشگاه تهران، از خوابگاه­­‌های دانشجویی پردیس مرکزی کوی پسران انجام شد که در این بازدید، دکتر اسماعیلی مدیر کل امور خوابگاه‌ها، و آقایان سودمند معاون فرهنگی، و رنجبر معاون اداری‌ومالی و باقری معاون دانشجویی اداره کل امور خوابگاه‌ها نیز معاون دانشگاه را همراهی‌ کردند.

 در این بازدید معاون دانشجویی دانشگاه و هیأت همراه، در اتاق ۲۰۱ ساختمان ۱۷ پردیس مرکزی کوی که در هفته خوابگاه­‌ها، به عنوان یکی از اتاق­‌های نمونه انتخاب شده بود، نشست صمیمانه‌ای با دانشجویان داشتند. در این نشست ایده‌­هایی از طرف دانشجویان در بارۀ بهبود مسائل دانشجویی و فرهنگی در کوی ارائه شد.

همچنین در این بازدید، دکتر به‌نژاد ضمن دیدن و بررسی عملیات ترمیم و احیای فضای سبز پردیس کوی، راهنمایی‌هایی به‌منظور بهبود وضعیت رفاهی و فضای سبز خوابگاه‌ها ارائه کردد.


( ۲۱ )

نظر شما :