رییس دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه تهران عضو پروژه سیاست گذاری ورزشی یونسکو شد

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۵:۲۸ کد : ۳۱۴۸ اخبار جوایز و افتخارات ملی و بین‌المللی اخبار ورزشی
تعداد بازدید:۴۰۷۶
دکتر رضا رجبی، رییس دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه تهران، عضو پروژه سیاست گذاری "تربیت‌بدنی با کیفیت" (UNESCO’s Quality Physical Education Policy Project) یونسکو شد.
رییس دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه تهران عضو پروژه سیاست گذاری ورزشی یونسکو شد

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه تهران، با در نظر گرفتن تجربیات ملی و غنی کشور ایران و فعالیت‌های برجسته رییس دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه تهران، وی به‌عنوان همکار در بخش‌های مختلف این پروژه همکاری خواهد نمود.

این پروژه به منظور کمک به بازنگری در سیاست‌های مربوط به تربیت‌بدنی و در راستای توسعه سرمایه‌های انسانی ورزش به شکل جامع و فراگیر طرح‌ریزی شده است.

قرار است این پروژه، با همکاری بخش‌ها و در سطوح مختلف بین‌المللی از قبیل IOC, ICSSPE, UNDP, UNICEF, UNOSDP and WHO انجام شود و در نتایج حاصل از پروژه، اطلاعات مناسبی در اختیار یونسکو و قانون‌گذاران کشورها در حیطه تربیت‌بدنی و ورزش بگذارد تا در خصوص تدوین قوانین لازم برای افزایش کیفیت تربیت‌بدنی در کشور خود اقدام نمایند.

در حال حاضر، این پروژه به صورت آزمایشی در چهار کشور آفریقای جنوبی، فیجی، مکزیک و زیمباوه به مدت یک سال در حال اجراست و گروهی از متخصصین از جمله رییس دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه تهران، در بخش‌های مختلف این پروژه که تا سال ۲۰۱۶ میلادی ادامه خواهد داشت، مشارکت خواهند داشت.


( ۴ )

نظر شما :