دیدار مدیر بخش خاورمیانه دانشگاه لوند سوئد با معاون بین‌الملل پردیس کیش

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ | ۱۰:۵۳ کد : ۳۱۳۵ اخبار اخبار توسعه‌ای
تعداد بازدید:۱۲۹۳
مدیر بخش خاورمیانه دانشگاه «لوند» سوئد، پنجم اردیبهشت‌ماه با معاون بین‌الملل پردیس کیش دانشگاه تهران دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه تهران، در این ملاقات، نماینده دانشگاه «لوند» به تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه در حوزه بین‌الملل پرداخت و علاقه‌مندی دانشگاه «لوند» را به گسترش همکاری‌های علمی با پردیس کیش دانشگاه تهران اعلام کرد.

در ادامه، دکتر محمدرضا سعیدآبادی، معاون بین‌الملل پردیس کیش دانشگاه تهران، با تاکید بر سیاست مهم دانشگاه تهران مبنی بر گسترش فعالیت‌های بین‌المللی، آمادگی پردیس کیش دانشگاه تهران را برای همکاری با دانشگاه «لوند» اعلام نمود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بین‌المللی پردیس کیش و به طور ویژه در خصوص تبادل دانشجو، ایجاد دوره‌های مشترک کارشناسی ارشد و پذیرش دانشجویان دانشگاه لوند برای شرکت در دوره‌های کوتاه‌مدت سه‌ماهه و شش‌ماهه برای یادگیری زبان فارسی و آشنایی با فرهنگ، تمدن و تاریخ ایران و هم‌چنین سیاست‌های منطقه‌ای و بین‌المللی ایران، پیشنهادات عملیاتی برای شروع همکاری ارایه کرد.

در پایان این دیدار، مقرر شد ظرف یک ماه آینده، ضمن تبادل اطلاعات بیشتر در خصوص ایجاد دوره مشترک، برگزاری این دوره‌ها در یکی از رشته‌های موجود در پردیس کیش عملیاتی شود.


نظر شما :