راه‌اندازی مرکز تحقیقاتی کارآفرینی ایران و آلمان در دانشگاه تهران

۳۱ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۱:۵۹ کد : ۳۰۹۶ اخبار اخبار توسعه‌ای
تعداد بازدید:۳۶۵۴
مراسم انعقاد تفاهم‌نامه راه‌اندازی مرکز کارآفرینی مشترک ایران و آلمان در دانشگاه تهران، ۲۸ فروردین‌ماه، با حضور دکتر محمدرضا زالی، رییس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، و مسئولان دو دانشگاه آلمانی برگزار شد و تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی، بین دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و این دو دانشگاه به امضاء رسید.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه تهران، این تفاهم‌نامه بین دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و دانشگاه‌های «برانشویگ» و «علوم کاربردی اوستفالیا»، برای راه‌اندازی «مرکز تحقیقاتی کارآفرینی ایران و آلمان»، در دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران منعقد شد.

هدف از امضای این تفاهم‌نامه، ایجاد مرکز همکاری دو دانشگاه در حوزه کارآفرینی، به خصوص در حوزه پژوهش‌های کارآفرینی، تبادل استاد و دانشجو و تحقیقات مشترک، و در گام‌های بعدی، اعطای بورسیه‌های دکتری عنوان شده است.

تاسیس مر کز کارآفرینی دانشگاهی مشترک، هم‌چنین زمینه استفاده از تجارب آلمان در حوزه کارآفرینی را برای دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه تهران فراهم خواهد کرد.

گفتنی است دانشگاه فنی «برانشوایگ» یکی از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های فنی آلمان است که در سال ۲۰۱۳ به عنوان برنده «جایزه دانشگاه کارآفرین آلمان» شناخته شده است.


نظر شما :