دیدار اعضای کانون بازنشستگان دانشگاه تهران با رئیس دانشگاه تهران

۰۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۶ کد : ۲۹۷۱۹ اخبار اخبار ستادی خبر
تعداد بازدید:۱۰۲۵
نمایندگان کانون بازنشستگان دانشگاه تهران با دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه و دکتر احمد نوحه‌گر معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران دیدار و گفت‌وگو کردند.
دیدار اعضای کانون بازنشستگان دانشگاه تهران با رئیس دانشگاه تهران

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر سید محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران در دیدار با اعضای کانون بازنشستگان دانشگاه تهران که مقارن با ایامی که در مناسبت‌های کشورمان به تجلیل و تکریم خانواده و بازنشستگان اختصاص پیدا کرده است برگزار شد، بر تقویت ارتباط بین دانشگاه با بازنشستگان و تکریم بازنشستگان تاکید کرد.

رئیس دانشگاه تهران بیان کرد: همزمان با ایجاد تعاونی مسکن برای اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه، نسبت به ایجاد تعاونی مسکن برای بازنشستگان دانشگاه نیز امکان‌سنجی صورت گیرد.

دکتر مقیمی با بیان اینکه باید کرامت و جایگاه بازنشستگان، پیشکسوتان و ریش‌سفیدان دانشگاه همواره مدنظر باشد، به استفاده از تجربیات ایشان و تلاش برای ایجاد ظرفیت‌های قانونی جهت ارائه تسهیلات اشاره کرد.

دکتر احمد نوحه‌گر، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران نیز به مدیرکل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه یادآور شد تا با توجه به امکانات موجود و همچنین در محدوده‌ای که مقررات به دانشگاه اجازه می‌‌دهد، نسبت به ارائه تسهیلات رفاهی به بازنشستگان نیز اقدام شود.

ابراهیم حسن‌زاده، مدیرکل رفاه و سلامت کارکنان دانشگاه تهران نیز در دیدار با نمایندگان کانون بازنشستگان دانشگاه تهران اعلام کرد: در خصوص بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی دانشگاه تهران در حال رایزنی با شرکت‌های بیمه برای پوشش بیمه تکمیلی درمان این عزیزان هستیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، روز «تکریم خانواده و تکریم بازنشستگان» مصادف است با ۲۵ ذی‌الحجه که در این روز آیه «هل اتی» در سوره مبارکه «دهر» (الانسان) در شأن امام علی (ع)، حضرت زهرا (س)، امام حسن (ع) و امام ‌حسین (ع) نازل شد و نمادی از توجه به خانواده و استحکام پایه‌های آن در آموزه‌های دینی مسلمانان است.

در مناسبت‌های کشورمان نیز این روز با تاکید بر جایگاه ارزشمند نهاد خانواده و نیز اهمیت تکریم بازنشستگان و موسپیدان و پیشکسوتان، به عنوان «روز خانواده و تکریم بازنشستگان» نامگذاری شده است.

کلید واژه ها: بازنشستگان تکریم بازنشستگان دکتر مقیمی سید محمد مقیمی دکتر سید محمد مقیمی مقیمی


( ۴ )

نظر شما :