قاب تصویر | ملاقات چهره به چهره ذی‌نفعان دانشگاه با رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه تهران

۰۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۴ کد : ۲۹۶۸۲ اخبار اخبار ستادی خبر
تعداد بازدید:۲۳۲۷
نخستین دوره ملاقات عمومی اعضای هیأت علمی، دانشجویان، کارکنان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه تهران و برخی شهروندان با رئیس دانشگاه و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه تهران از ساعت ۹ تا ۱۳ امروز شنبه اول مرداد ماه ۱۴۰۱ در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار شد. این ملاقات عمومی به منظور رسیدگی به درخواست‌ها، پیشنهادها و انتقادهای ذی‌نفعان دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، ملاقات عمومی رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه تهران بر اساس ثبت‌نام متقاضیان که طی روزهای سه‌شنبه ۲۸ تیر تا پنج‌شنبه ۳۰ تیر ماه انجام شده بود، در روز شنبه اول مرداد ماه ۱۴۰۱ در محل باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار شد.

غالب متقاضیان شرکت در این ملاقات را اعضای هیأت علمی، دانشجویان، کارکنان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه تهران تشکیل می‌دادند. همچنین سایر شهروندان بخصوص فعالان حوزه‌های دانش‌بنیان نیز به منظور درمیان گذاشتن پیشنهادها و ایده‌های خود با رئیس دانشگاه و اعضای هیأت رئیسه، در میان متقاضیان این ملاقات چهره به چهره حضور پیدا کردند.

علاوه بر دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران، مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، معاونان و مدیران کل دانشگاه در حوزه‌های مختلف اعم از معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع، معاونت آموزشی، معاونت بین‌الملل، معاونت پژوهش و فناوری، سازمان خدمات دانشجویی، معاونت فرهنگی و اجتماعی، پارک علم و فناوری، معاونت فناوری‌های دیجیتالی و سازمان توسعه و سرمایه‌گذاری و مسئولان مرکز مطالعات زنان و خانواده نیز در این ملاقات عمومی حضور داشتند.

ملاقات عمومی رئیس دانشگاه تهران که قرار بود ساعت ۱۲ ظهر به پایان برسد، تا ۱۳ به طول انجامید.

ارائه پیشنهاد برای فعالیت‌های دانشجومحور با محوریت جذب دانشجویان خارجی، درخواست تجدیدنظر درباره بازه زمانی اعمال شیوه جدید آزمون زبان، ارائه پیشنهاد جهت توسعه فضاهای کسب‌وکار و ارتقای محیط کار جهت جذاب‌سازی برای شرکت‌های دانش‌بنیان، پیگیری درباره تغییر وضعیت در پی آزمون استخدامی، درخواست فضای فیزیکی در پارک علم و فناوری، پیگیری‌هایی درباره موارد بررسی در کمیسیون موارد خاص، ارائه پیشنهاد جهت بهبود معیشتی کارکنان و درخواست‌های اداری و ... از جمله محورهای مورد گفت‌وگو میان مراجعه‌کنندگان و مسئولان دانشگاه تهران بود.  

روایت‌گونه‌ای از این نخستین رویداد ملاقات عمومی رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه تهران به زودی منتشر خواهد شد.

کلید واژه ها: ملاقات عمومی دانشگاه تهران


( ۱۱ )

نظر شما :