ملاقات عمومی رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه تهران شنبه اول مرداد در محل باشگاه دانشجویان برگزار می‌شود

۳۱ تیر ۱۴۰۱ | ۱۶:۲۶ کد : ۲۹۶۶۳ اخبار اخبار ستادی خبر
تعداد بازدید:۸۸۶
ملاقات عمومی رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه تهران بر اساس ثبت‌نام متقاضیان که طی روزهای سه‌شنبه ۲۸ تیر تا پنج‌شنبه ۳۰ تیر ماه انجام شده است، در روز شنبه اول مرداد ماه ۱۴۰۱ در محل باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، ثبت‌نام متقاضیان ملاقات عمومی و صمیمانه با ریاست دانشگاه و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه تهران طی روزهای سه‌شنبه ۲۸ تیر تا پنج‌شنبه ۳۰ تیر ماه از طریق درگاه میز خدمت الکترونیک به نشانی sd.ut.ac.ir، شماره تماس ارتباطات مردمی ( ۰۹۹۹۹۸۴۶۴۲۳) و یا پست الکترونیکی روابط عمومی انجام شده است.

غالب متقاضیان شرکت در این ملاقات را اعضای هیأت علمی، دانشجویان، کارکنان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه تهران تشکیل می‌دهند. همچنین سایر شهروندان بخصوص فعالان حوزه‌های دانش‌بنیان نیز به منظور درمیان گذاشتن پیشنهادها و ایده‌های خود با رئیس دانشگاه و اعضای هیأت رئیسه، در میان متقاضیان این ملاقات چهره به چهره حضور دارند.

علاوه بر دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران، مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، معاونان و مدیران کل دانشگاه در حوزه‌های مختلف اعم از معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع، معاونت آموزشی، معاونت بین‌الملل، معاونت پژوهش و فناوری، سازمان خدمات دانشجویی، معاونت فرهنگی و اجتماعی، پارک علم و فناوری، معاونت فناوری‌های دیجیتالی و سازمان توسعه و سرمایه‌گذاری و مسئولان مرکز مطالعات زنان و خانواده نیز در این ملاقات عمومی حضور دارند.

از ساعت ۹ تا ۱۲ روز شنبه اول مرداد ماه در محل باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران به درخواست‌ها، انتقادها و پیشنهادهای ثبت‌نام‌شدگان برای حضور در این ملاقات رسیدگی می‌شود.

در صورت مراجعه متقاضیان ثبت‌نام نشده برای انجام ملاقات با رئیس و اعضای رئیسه دانشگاه، ملاقات ایشان در صورتی میسر خواهد بود که رسیدگی به درخواست ثبت‌نام‌شدگان انجام شده باشد.

کلید واژه ها: دانشگاه تهران ملاقات عمومی


( ۳ )

نظر شما :