رییس جدید مرکز بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه تهران معارفه شد

۱۳ آبان ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۲ کد : ۲۶۱۷ اخبار اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۴۵۴
رییس جدید مرکز بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه تهران معارفه شد

مراسم معارفه دکتر علی اکبر موسوی موحدی، رییس جدید مرکز بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه تهران و تقدیر از دکتر علی‌ اکبر صبوری، رییس این مرکز، دهم آبان‌ماه در دانشگاه تهران برگزار شد.
به گزارش روابط‌‌عمومی دانشگاه تهران، دکتر محمد رحیمیان، معاون پژوهشی دانشگاه، در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات دکتر صبوری در دوره تصدی مدیریت مرکز بیوشیمی و بیوفیزیک، از دکتر صبوری و دکتر موسوی موحدی به عنوان مدیران بسیار موفق یاد کرد که در پیشبرد اهداف مرکز  و دانشگاه تهران تلاش‌های بسیار ارزنده‌ای انجام داده‌اند.
معاون پژوهشی دانشگاه با اشاره به اینکه بیشترین مقالات بین‌المللی مطرح دانشگاه از  این مرکز ارایه شده و موقعیت علمی ممتاز این مرکز و نیز پذیرایی از دانشجویان نخبه ارشد و دکتری ، تصریح کرد: «باید توجه بیشتری به این مرکز صورت گیرد و موقعیت آن ارتقاء پیدا کند».
در بخش دیگری از این مراسم، دکتر صبوری، رییس سابق مرکز بیوشیمی و بیوفیزیک گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در مرکز را ارایه داد. وی جذب دانشجویان خارجی، افزایش  پذیرش دانشجو و جذب نیروی متخصص را از جمله اقدامات انجام شده در این مرکز در دوره تصدی مسئولیت خود عنوان کرد.
 دکترموسوی موحدی، رییس جدید مرکز بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه نیز در این مراسم  ضمن اشاره به برنامه‌های آتی مرکز گفت: «با توجه به افزایش تعداد دانشجویان، این مرکز با کمبود فضای فیزیکی روبروست و امیدوارم فضای بزرگ‌تری در پردیس مرکزی دانشگاه به این مرکز اختصاص داده شود».
 در پایان این مراسم، لوح تقدیر ریاست دانشگاه تهران و مسئولین سایر بخش‌ها، به رییس سابق مرکز بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه اهداء شد.

 

 


( ۲ )