آیین تکریم و معارفه معاونین سابق و جدید آموزشی دانشگاه برگزار شد

۲۷ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۵ کد : ۲۵۲۱ اخبار اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۴۹۷
آیین تکریم و معارفه معاونین سابق و جدید آموزشی دانشگاه برگزار شد
آیین تکریم و معارفه معاونین سابق و جدید آموزشی دانشگاه تهران برگزار شد. به گزارش اداره کل روابط عمومی دانشگاه تهران، در مراسمی  که صبح روز 26 مردادماه با حضور رییس و اعضای هیات‌رییسه دانشگاه، روسای پردیس‌ها و دانشکده‌ها، مدیران و مسئولین ستادی و جمعی از اساتید و همکاران دانشگاه برگزار شد، از زحمات و خدمات دکتر سیدمهدی قمصری، معاون سابق آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تجلیل و دکتر سیدحسین حسینی به عنوان معاون جدید دانشگاه معارفه شد.

در ایتدای این مراسم، دکتر قمصری، ضمن قدردانی از همکاران خود در حوزه معاونت آموزشی دانشگاه، گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته در دوره تصدی مسئولیت در این حوزه را ارایه نمود.

پس از سخنان دکتر قمصری، دکتر سیدحسین حسینی، در سخنانی ضمن تشکر از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته، برنامه‌ها و اولویت‌های کاری خود در حوزه معاونت آموزشی دانشگاه  را تشریح کرد.

در بخش پایانی مراسم نیز، دکتر محمود نیلی احمدآبادی، رییس دانشگاه تهران، در سخنانی ضمن تشکر از تلاش‌های صادقانه دکتر قمصری و همکاران ایشان برای فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه آموزش دانشگاه، تاکید نمود که در دانشگاه فقر قوانین و مقررات آموزشی نداریم و قوانین لازم در این زمینه وجود دارد، اما باید برای اجرای صحیح و کامل این قوانین تلاش بیشتری بنماییم.

رییس دانشگاه تهران، در ادامه از دکتر حسینی نیز برای قبول این مسئولیت تشکر نمودند و اظهار امیدواری کردند که «اهمیت آموزش» و «کیفیت آموزش» به عنوان دو اصل مبنایی، در دوره مسئولیت ایشان مورد توجه جدی قرار گیرد.

در پایان مراسم، از زحمات و خدمات دکتر قمصری، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از سوی ریاست دانشگاه و بخش‌های مختلف تقدیر شد.