معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران به عنوان دبیر منطقه ۱ کشور انتخاب شد

۲۳ خرداد ۱۳۹۴ | ۲۰:۱۱ کد : ۲۴۷۹ اخبار اخبار ستادی
تعداد بازدید:۲۳۹۸
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران به عنوان دبیر منطقه ۱ کشور انتخاب شد

اولین نشست معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری منطقه یک کشور (استان تهران و استان البرز) 19 خرداد ماه 1394 به میزبانی دانشگاه تهران برگزار شد.
بر اساس "دستورالعمل اجرایی منطقه‌بندی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی (مناطق 9 گانه کشور)" و به منظور فراهم آوردن زمینه مشارکت فعال و مؤثر مؤسسه‌های پژوهش و فناوری در پیشبرد اهداف و برنامه‌های آموزش عالی کشور و تبادل تجربیات، هم افزایی و بهره‌وری حداکثری از امکانات، و نیز ایجاد شبکه معاونان پژوهش و فناوری مناطق، انتخاب دبیر منطقه در دستور کار نشست مذکور قرار گرفت.
پس از بحث و بررسی و استماع پیشنهادها و دیدگاه‌های حاضران جلسه و پس از رأی گیری، دکتر ناصر معصومی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران به اتفاق آراء به عنوان دبیر منطقه‌ یک دانشگاه‌های 9 گانه کشور انتخاب و جهت صدور حکم به معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معرفی شد.
گفتنی است تعداد 21 دانشگاه، 20 پژوهشگاه، 17 پژوهشکده‌، 3 پارک‌ علم و فناوری، و 15 بنیاد، سازمان‌، و مرکز آموزشی و پژوهشی عضو دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی منطقه یک کشور می‌باشند .





 


( ۱ )