سرپرست دانشگاه با خانواده شهید رادپور دیدار کرد

۲۳ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۱:۳۰ کد : ۲۳۷۲ اخبار اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۰۸۰
سرپرست دانشگاه با خانواده شهید رادپور دیدار کرد
سرپرست و هیات رئیسه دانشگاه تهران به مناسبت فرا رسیدن سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و "روز بزرگداشت شهدا"   ایشان، عصر روز چهارشنبه مورخ 20/12/1393 با حضور در منزل خانواده معظم شهید حکمت الله رادپور یکی از شهدای گرانقدر دانشگاه با ایشان دیدار  نمودند.
دراین دیدار که
دکتر غلامرضا جمشیدیها معاون فرهنگی دانشگاه، دکتر حسن به‌نژاد معاون دانشگاه رئیس سازمان خدمات دانشجویی، دکتر ناصر معصومی معاون پژوهشی دانشگاه، دکتر سیدجلال زرگر مشاور رئیس و مدیر کل امور دانشجویان و کارکنان شاهد و ایثارگر دانشگاه و جمعی از مسئولین حضور داشتند‌، دکتر محمود نیلی احمد آبادی سرپرست دانشگاه و رئیس ستاد امور شاهد و ایثارگردانشگاه تهران با ادای احترام به مقام شامخ شهدا و تجلیل از این خانواده معظم گفت: وجود حدود 400 شهید دانشجو، کارمند و هیأت علمی را از افتخارات بزرگ دانشگاه تهران دانسته و گفتند: "همه ما مدیون ایثارگری شهدا در طول دوران دفاع مقدس هستیم و افتخارات امروز ما در عرصه های مختلف مرهون خون پاک شهداست".
در ادامه سرکار خانم حسینی همسر معظم شهید حکمت الله و مادر شهید حشمت الله رادپور ضمن ابراز خوشحالی از این دیدار به بیان خاطراتی از همسر و فرزند شهید خود پرداختند. سپس
دکتر سیدجلال زرگر مشاور رئیس و مدیرکل امور دانشجویان و کارکنان شاهد و ایثارگر دانشگاه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت ایثارگران دانشگاه و تجلیل از مقام شهدا، دیدار با خانواده های معزز آنها را که همه ساله به همت این اداره کل برگزار می شود؛ سعادت و توفیقی بزرگ برای مسئولین دانشگاه دانست.
شایان ذکر است شهید حکمت الله رادپور از کارکنان خدوم و زحمتکش دانشگاه تهران بود که با شروع جنگ تحمیلی در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور یافت و در شهریور 1361 به درجه رفیع شهادت نائل آمد. فرزند ارشد این خانواده حشمت‌الله رادپور نیز در اسفند 1362 به شهادت رسید .

در پایان این
دیدار صمیمانه لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود از طرف سرپرست محترم دانشگاه و مدیرکل امور شاهد و ایثارگر دانشگاه  به خانواده گرانقدر این شهیدان عزیز اهدا گردید.

 

 

 

 

 

 

 





 

 

 

 

 

 

 


( ۱ )