رونمایی از قدیمی‌ترین نشان انجمن علمی دانشجویی دانشگاه

۱۸ اسفند ۱۳۹۳ | ۱۲:۰۶ کد : ۲۳۶۴ اخبار اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۴۸۱
رونمایی از قدیمی‌ترین نشان انجمن علمی دانشجویی دانشگاه

در مراسمی که با حضور دکتر محمودنیلی احمدآبادی سرپرست دانشگاه تهران،دکتر سیداحمدرضا خضری مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه، دکتر غلامرضا جمشیدیها معاون فرهنگی دانشگاه، دکترحسین میرزایی مدیرکل فرهنگی وزارت علوم، دکتر جعفر گل‌محمدی مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه 16 اسفند1393 در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار شد از قدیمی‌ترین نشان انجمن علمی دانشجویی دانشگاه تهران رونمایی شد.
دکتر نیلی احمدابادی در این مراسم با اشاره به اهمیت و جایگاه انجمن‌های علمی دانشجویی به اهمیت کار گروهی تأکید کرد و گفت: جهان امروز جهان کارگروهی و تیمی است .
وی افزود: امروز علم آنچنان گسترش پیدا کرده که تولید دانش به وسیله فرد امکان پذیر نیست و تولید دانش بدلیل پیچیدگی و هزینه بالایی که دارد یک کار گروهی و تیمی نیاز دارد.
سرپرست دانشگاه با اشاره به اینکه دانشجویان سرمایه های کشور هستند گفت: باید توجه داشته باشیم که کشور از انجام کار بی هدف رنج می برد بنابراین دانشجویان عزیز به عنوان سرمایه های کشور باید در جهت ارتقا کشور از طریق تولید محصولات دانش محورحرکت کنند که نتیجه اش موجب ارتقا و توسعه کشور باشد.
وی با اشاره بر اهمیت کارآفرینی در کشور گفت: کارآفرینی نیازمند دانش و علم و تجربه است و انجمن های علمی بهترین مکان برای کسب تجربه و مهارت در زمینه کارآفرینی بر پایه دانش است.
دکتر سید احمدرضا خضری مشاور رئیس دانشگاه نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت وجود انجمن های علمی در دانشگاه تهران گفت: در دنیا پایه و اساس بسیاری از انجمن ها و مکاتب مهم در همین انجمن‌های علمی دانشجویی ریخته شده‌است و بنابراین باید اطلاع رسانی دقیق و صحیح در باره فعالیت انجمن‌های علمی به جامعه صورت گیرد و همه در جریان فعالیت‌های این انجمن ها قرار بگیرند.