به مناسبت هفته جهانی نابینایان؛

سرپرست دانشگاه تهران با کارکنان روشندل دانشگاه دیدار کرد

۲۴ مهر ۱۴۰۰ | ۱۷:۵۴ کد : ۲۲۳۴۴ اخبار اخبار ستادی خبر
تعداد بازدید:۲۵۴۵
روابط عمومی دانشگاه تهران: دکتر سیدمحمد مقیمی، سرپرست دانشگاه تهران، به مناسبت «هفته جهانی نابینایان» در نشستی صمیمانه با کارکنان روشندل دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار (۲۴ مهرماه) که دکتر احمد نوحه‌گر، معاون اداری و مالی و تعدادی از کارکنان روشندل دانشگاه حضور داشتند، دکتر مقیمی، سرپرست دانشگاه تهران، ضمن گرامی‌داشت هفته جهانی نابینایان با بیان اینکه روشندلان مایه افتخار ما و دانشگاه تهران هستند، گفت: «بسیار خشنودم که در این جلسه در خدمت کارکنان خدوم روشندل دانشگاه می‌باشم. تلاش‌ها و همت عزیزان کم‌بینا و نابینایی که جزو کارکنان و یا دانشجویان دانشگاه تهران هستند، ستودنی و مایه افتخار است».
وی با اشاره به اینکه کارکنان روشندل، سرمایه‌های انسانی و در عین حال معنوی دانشگاه هستند‌، خاطرنشان کرد: «روشندلان اگر چه از نعمت ظاهری بینایی محروم‌اند، اما خداوند نعمت‌های باطنی روشن و بصیرت درونی را به آنها اعطا می‌کند که می‌تواند راهگشای بسیار مهمی در زندگی شخصی و اجتماعی آنان باشد».
دکتر مقیمی در ادامه اظهار کرد: «دانشگاه تهران در کنار کارکنان عادی، کارکنان روشندلی دارد که بررسی‌ها مشخص کرده بهره‌وری آنها در بسیاری از موارد بیشتر و به‌طور کلی در سطح کارکنان خوب سازمان است و این نشان می‌دهد که محدودیت ظاهری، مانع خدمت این عزیزان نشده است».
سرپرست دانشگاه تهران تصریح کرد: «دانشگاه باید قدر این عزیزان را بداند و تلاش کند تا محیط مناسبی برای زیست اداری و کاری آنها فراهم آورد و با رفع برخی از محدودیت‌ها برای حضور بهتر آنها در دانشگاه بکوشد. من درخواست دارم تا در این جلسه نابینایان عزیز مشکلات و دغدغه‌هایی را که با آنها مواجه‌اند را بازگو کنند، قطعاً این مباحث مطروحه مورد بررسی قرار می‌گیرد و تا جایی که امکان دارد و ضوابط و مقررات نیز اجازه دهد، برای رفع آنها و ایجاد شرایط مساعدتر تلاش خواهیم کرد».
در ادامه، کارکنان روشندل دانشگاه به ارائه مشکلات و درخواست‌های خود پرداختند که مقرر شد مباحث مطروحه طی درخواستی به رئیس دانشگاه تهران ارائه شود. همچنین در پایان این دیدار، لوح تقدیر و هدایایی از سوی رئیس دانشگاه تهران به کارکنان روشندل اعطا شد.

کد تحریریه : ۱۰۰/۱۰۱/۱۰۲

کلید واژه ها: دیدار با روشندلان هفته جهانی نابینایان دانشجویان نابینا دانشجویان کم‌بینا دکتر مقیمی سید محمد مقیمی دکتر سید محمد مقیمی مقیمی


( ۷ )

نظر شما :