مراسم اختتامیه‌ی دهمین جشنواره‌ی ورزشی کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه

۲۰ مهر ۱۳۹۳ | ۲۰:۵۹ کد : ۱۶۵۵ اخبار اخبار ورزشی اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۲۰۱
مراسم اختتامیه‌ی دهمین جشنواره‌ی ورزشی کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه

مراسم اختتامیه‌ی دهمین جشنواره‌ی ورزشی کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه با یاد و نشان هشتادمین سال تأسیس دانشگاه تهران و به مناسبت بزرگداشت این سال 15 مهر با حضور رئیس و هیأت رئیسه‌ی دانشگاه، رؤسا و معاونان دانشکده‌‌ها و همچنین مدیران واحدهای ستادی دانشگاه به میزبانی اداره کل تربیت بدنی در سالن شماره یک برگزار شد.

در آغاز این مراسم، برنامه‌ی نمایشی ورزش باستانی اجرا شد که با استقبال میهمانان مواجه شد. در این مراسم آقای حبیب‌اللهی، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه، گزارشی از روند اجرای جشنواره برای حضار ارایه داد و سپس به برترین‌های جشنواره‌ی مذکور در سه بخش پردیس‌ها، دانشکده‌ها و واحدها که براساس تعداد مقام‌های اکتسابی بیشترین امتیاز را در بخش مربوط به خود به دست آورده بودند، تندیس ویژه و حکم قهرمانی اهدا شد. براین اساس در بخش پردیس‌ها؛ پردیس کشاورزی و منابع طبیعی، پردیس فنی و پردیس فارابی به ترتیب با کسب 67،68 و 38 امتیاز به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند. در بخش دانشکده‌ها نیز دانشکده‌های تربیت بدنی، مدیریت و دامپزشکی با کسب 48،26 و 21 امتیاز حایز مقام‌های برتر اول تا سوم شدند. همچنین از بین واحدهای شرکت کننده در این دوره از جشنواره؛ اداره کل حراست، اداره کل منابع انسانی و امور رفاهی و معاونت بین‌الملل با کسب امتیازات 13، 11 و 10 به مقام‌های برتر اول تا سوم دست یافتند.

گفتنی است در ادامه‌ی این مراسم به منظور قدردانی از زحماتِ مسئولان ورزش پردیس‌ها، دانشکده‌ها و واحدهای دانشگاه طی شش ماهه‌ی گذشته و این جشنواره، برترین‌های این بخش نیز براساس گزارش عملکرد شش ماهه‌ی آن‌ها و نیز شاخص‌هایی که در آیین نامه‌ی جشنواره آمده بود انتخاب شدند که با اهدای لوح سپاس و جوایز نقدی از آنان قدردانی شد. بر همین اساس، در بخش پردیس‌ها میثم پورکریمان از پردیس کشاورزی و منابع طبیعی، حسن محمودآبادی از پردیس فنی و حبیب علیزاده از پردیس ابوریحان به مقام های اول تا سوم عنوانِ «مسئول ورزش برتر پردیس‌ها» دست‌یافتند.

در بخش دانشکده‌ها نیز علی نوراللهی از دانشکده مدیریت مقام اول، تیمور اقبالجو از دانشکده ادبیات و علوم انسانی مقام دوم و کیوان شکری از دانشکده تربیت بدنی مقام سوم عنوانِ «مسئول ورزش برتر دانشکده‌ها» را تصاحب کردند.

همچنین در بخش واحدهای اداری دانشگاه، منصوره سادات هاشمی از معاونت آموزشی مقام نخست، مجید اصغرزاده از اداره کل حراست مقام دوم و مجتبی محمدی از اداره کل منابع انسانی مقام سوم عنوانِ «مسئول ورزش برتر واحدها» را از آن خود کردند و موفق به کسب جوایز این بخش شدند.

یاد آور می شود در این مراسم به 270 از مقام‌آوران این جشنواره حکم و جایزه و به تیم‌های مقام آور، کاپ و حکم قهرمانی اهدا شد. همچنین در این دوره از جشنواره تعداد 1020 نفر ورزشکار( 593 مرد و 427زن) از 25 پردیس، دانشکده و واحد در 9 رشته‌ی ورزشی به رقابت با یکدیگر پرداختند که ریز نتایج مسابقات در بخش اخبار مربوط به جشنواره در سایت اداره کل تربیت بدنی قابل مشاهده است.