ملاقات هیأت آلمانی با سرپرست و هیأت رئیسه دانشگاه تهران

۲۵ شهریور ۱۳۹۳ | ۲۱:۴۸ کد : ۱۶۲۸ اخبار اخبار توسعه‌ای
تعداد بازدید:۱۴۹۶
ملاقات هیأت آلمانی با سرپرست و هیأت رئیسه دانشگاه تهران

هیات عالی رتبه دانشگاهی آلمان به سرپرستی پرفسور دکتر مارگارت وینترمانتل، رییس موسسه خدمات تبادلات دانشگاهی آلمان ((DAAD، بیست و پنجم شهریور با حضور در دانشگاه تهران ضمن دیدار با دکتر نیلی احمد آبادی، سرپرست دانشگاه تهران در نشستی با حضور اعضای هیات رییسه و جمعی از مدیران و استادان دانشگاه در تالار شورای کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه شرکت کردند.

در این نشست که رییس هفت دانشگاه مهم آلمانی حضور داشتتند نخست دکتر نیلی احمد آبادی سرپرست دانشگاه ضمن خوش آمدگویی به هیات آلمانی، به معرفی دانشگاه تهران پرداخت.

پرفسور دکتر مارگارت وینترمانتل، رییس موسسه خدمات تبادلات دانشگاهی آلمان نیز با ابراز خرسندی از حضور در دانشگاه به معرفی DAAD برنامه‌ها و اهداف این موسسه پرداخت.

در ادامه این نشست، اعضای هیات ایرانی و آلمانی درباره راه‌های همکاری به تبادل نظر پرداختند و دیدگاه‌های خود را در باره دانشکده‌ها و رشته‌های تخصصی خود مطرح کردند.

این هیات در ادامه دیدار خود از دانشگاه از بخش‌های مختلف کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه بازدید کردند.

گفتنی است هیات آلمانی در بدو ورود به دانشگاه، با حضور در تالار فردوسی دانشکده ادبیات در آیین آشنایی نودانشجویان با دانشگاه شرکت کردند. پرفسور دکتر مارگارت وینترمانتل، رییس موسسه خدمات تبادلات دانشگاهی آلمان با حضور در پشت تریبون در سخنان کوتاهی با تبریک به دانشجویان جدید برای آنان آرزوی موفقیت کرد.

یادآور می‌شود این گروه عالی‌ترین هیات دانشگاهی آلمان است که پس از 8 سال در این سطح به ایران سفر کرده است.