رئیس جدید مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران معارفه شد

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۱:۵۳ کد : ۱۶۱۱۴ اخبار اخبار ستادی
تعداد بازدید:۹۳۰
روابط‌عمومی دانشگاه تهران: در مراسمی که با حضور مسئولان دانشگاه تهران و مسئولانی از سایر سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با حوزه ژئوفیزیک برگزار شد، دکتر محمدرضا حاتمی به عنوان رئیس جدید مؤسسه ژئوفیزیک معارفه و از زحمات دکتر مجید نبی بیدهندی قدردانی شد.

در این مراسم که اواخر هفته گذشته برگزار شد، مهندس اسماعیل نجار، معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، که به صورت ویدئو کنفرانس در این مراسم حضور داشت در سخنانی بر نقش حیاتی مؤسسه ژئوفیزیک در مدیریت بحران کشور تاکید و از مسئولان و رئیس مؤسسه برای همکاری با سازمان مدیریت بحران کشور قدردانی کرد.
دکتر سعید یزدانی معاون اداری و مالی دانشگاه تهران نیز که در این مراسم حضور داشت در سخنانی ضمن اشاره به اهمیت و جایگاهی که مؤسسه ژئوفیزیک در کشور دارد، از تلاش‌های دکتر مجید نبی بیدهندی در دوره مسئولیت ریاست مؤسسه و از دکتر حاتمی برای پذیرش این مسئولیت قدردانی کرد. همچنین در این مراسم دکتر نبی بیدهندی گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در دوران مسئولیت خود ارائه کرد. دکتر حاتمی نیز در سخنانی ضمن اشاره به برنامه‌های آینده خود در مؤسسه ژئوفیزیک، بر نقش سازنده ریاست دکتر نبی بیدهندی در پیشبرد اهداف مؤسسه تاکید کرد.
گفتنی است در این جلسه نمایندگانی از سازمان‌های مدیریت بحران تهران، هواشناسی، نقشه برداری، زمین‌شناسی، پژوهشگاه زلزله‌شناسی و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به‌صورت حضوری و مجازی شرکت داشتند.

کد تحریریه : ۱۰۰/۱۰۱/۱۰۴

کلید واژه ها: مؤسسه ژئوفیزیک تودیع و معارفه


( ۴ )

نظر شما :