سه توافق‌نامه همکاری بین پارک فاوا و دانشگاه تهران امضا شد

۲۶ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۹:۳۷ کد : ۱۵۵۲۲ اخبار اخبار توسعه‌ای
تعداد بازدید:۱۲۶۴
روابط عمومی دانشگاه تهران: در مراسمی با حضور معاونین اداری،مالی و طرح و برنامه دانشگاه تهران و رئیس پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) سه توافقنامه همکاری بین دانشگاه تهران و پارک فاوا امضا شد.

این توافق‌نامه‌ها صبح امروز، سه شنبه ۲۶ اسفند، در ساختمان مرکزی دانشگاه به امضا دکتر سعید یزدانی، معاون اداری و مالی، دکتر علی مقاری، معاون طرح و برنامه، دکتر عباس قنبری باغستان، مدیر کل روابط عمومی و دکتر محمدجعفر صدیق، رئیس پارک فاوا رسید.

محورهای اصلی این توافقنامه همکاری در زمینه «انجام مطالعات و ارائه مشاوره در امور برنامه‌ریزی، ساختار سازمانی و بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد»، «انجام مطالعات و ارائه مشاوره در امور حقوقی، عمرانی و منابع انسانی و رفاهی کارکنان» و «طراحی و اجرای دوازده مجله گاهنامه معرفی پارک» بوده است.

محمدجعفر صدیق در آئین انعقاد این قراردادها ضمن قدردانی از حمایت‌های دانشگاه تهران از توسعه پارک فاوا، خواستار توسعه این همکاری‌های در دیگر زمینه‌ها از جمله توسعه آزمایشگاه‌ها فناوری و … نیز شد.

هم چنین دکتر یزدانی ضمن ابراز خشنودی از امضای سه توافق‌نامه با پارک فاوا، این ارتباطات را دو سویه خواند و خاطرنشان ساخت که همکاری دانشگاه تهران و پاک فاوا می‌تواند برای هر دو طرف قرارداد بسیار مؤثر و پراهمیت باشد.

سه توافق نامه امضا شده برای سال ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی شده و اجرایی شدن محورهای این توافق نامه از جمله اهداف راهبردی پارک فاوا می‌باشد.

کد تحریریه : ۱۰۰/۱۰۱/۱۰۵

کلید واژه ها: تفاهم‌نامه فاوا معاونت اداری و مالی معاونت طرح و برنامه پارک فاوا


نظر شما :