مسابقات قهرمانی کشوری تیراندازی دانشجویان به میزبانی دانشگاه تهران برگزار می‌شود

۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۷ کد : ۱۵۲۷۳ اخبار اخبار دانشجویی اخبار ورزشی
تعداد بازدید:۶۲۹
روابط عمومی‌دانشگاه تهران: مسابقات غیرمتمرکز قهرمانی کشوری تیراندازی دانشجویان ۱۶ تا ۲۱ اسفندماه به میزبانی دانشگاه تهران و با همکاری انجمن تیراندازی برگزار می‌شود.

به گزارش اداره‌ کل تربیت بدنی دانشگاه تهران، این مسابقات در دو ماده تفنگ بادی و تپانچه بادی به صورت غیرمتمرکز، با حضور ۲۶ دانشگاه در سطح کشور در بخش دختران و پسران، با حضور ۶۵ شرکت کننده دختر و ۴۵ شرکت کننده پسر برگزار می‌شود.
اجرای مسابقات به صورت جداگانه در شهرهای مختلف با همکاری هیأت‌های تیراندازی در سراسر کشور انجام می‌شود و دانشجویان دانشگاه‌های تهران در سالن تیراندازی پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران و دانشجویان دانشگاه‌های سایر شهرها در شهر و محل اقامت خود در مسابقات شرکت می‌کنند.
دانشجویان دانشگاه‌های تهران، علم و صنعت، الزهرا، فنی و حرفه‌ای تهران، امیرکبیر، علامه طباطبایی، شهید رجایی، خواجه نصیر، شهید بهشتی و دانشگاه خوارزمی از شهر تهران و دانشگاه‌های فردوسی مشهد، الزهرا مشهد، رازی کرمانشاه، اصفهان، تبریز، صنعتی اراک، سیستان و بلوچستان، گیلان، شهید مدنی آذربایجان، فنی و حرفه‌ای کرمانشاه، علمی و کاربردی زائر شفیعه، شیراز، بوعلی همدان، شهرکرد، بیرجند، حکیم سبزواری و دانشگاه قم از سایر شهرها در این دوره از مسابقات شرکت دارند.
یاد‌آور می‌شود در راستای اجرای همه‌جانبه پروتکل‌های بهداشتی مرتبط با کرونا، با هیأت‌های تیراندازی شهرهای مختلف در خصوص سالن و داور هماهنگی صورت گرفته که دانشجویان دانشگاه‌های مختلف در تاریخ و زمان اعلامی از طرف ستاد برگزاری، در شهر محل سکونت خود در مسابقه شرکت کنند.

کد تحریریه : ۱۰۰/۱۰۱/۱۰۴

کلید واژه ها: اداره کل تربیت بدنی تیراندازی


( ۱ )

نظر شما :