با حضور دکتر نیلی احمدآبادی

تفاهم‌نامه همکاری بانکی بین دانشگاه تهران و بانک ملت امضا شد

۱۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۳ کد : ۱۳۳۴۰ اخبار اخبار برگزیده اخبار توسعه‌ای
تعداد بازدید:۴۲۱۲
روابط عمومی دانشگاه تهران: با حضور رئیس دانشگاه تهران و مدیرعامل بانک ملت، تفاهم نامه تقویت همکاری‌های بانکی و مالی بین دانشگاه تهران و بانک ملت امضا شد.

بر اساس این تفاهم‌نامه که امروز (۱۴ آبان‌ماه) به امضای دکتر محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران و دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت رسید، سطح همکاری‌های دانشگاه تهران و بانک ملت در زمینه مراودات بانکی از طریق مرکز حساب‌های دانشگاه، ارائه خدمات ویژه بانکی در چارچوب ضوابط و مقررات جاری بانک برای دانشگاه تهران و … افزایش خواهد یافت.
دکتر نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه در مراسم امضای این تفاهم‌نامه که با حضور معاون اداری و مالی دانشگاه برگزار شد، حوزه فناوری را یک زمینه بسیار مناسب برای همکاری بین دانشگاه و بانک ملت عنوان کرد و با اشاره به توسعه شهر دانش دانشگاه تهران گفت: «این طرح زمینه‌های بسیاری خوبی برای همکاری دانشگاه تهران و بانک ملت است و بانک ملت می‌تواند در پروژه‌های این طرح سرمایه‌گذاری و مشارکت کند».
مدیرعامل بانک ملت نیز در این مراسم گفت: «امیدوارم امضای این تفاهم‌نامه منشأ خیر و برکت برای هر دو طرف و موجب رشد و تعالی هر دو سازمان باشد و بهره و منافع آن متوجه نظام جمهوری اسلامی و کل ملت ایران باشد».
پایان بخش این مراسم نیز بازدید مدیرعامل بانک ملت و هیأت همراه از موزه مقدم بود و این هیأت از بخش‌های مختلف موزه مقدم بازدید کردند.
یادآور می‌شود دانشگاه تهران و بانک ملت پیش از امضای این تفاهم‌نامه نیز همکاری‌های را در قالب ارائه تسهیلات بانکی داشتند. 

کلید واژه ها: تفاهم‌نامه بانک ملت


( ۱۷ )

نظر شما :