از سوی اداره کل فرهنگی و اجتماعی

مسابقه کتاب‌خوانی «زندگی حقیقی انسان» برگزار می‌شود

۱۴ آبان ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۹ کد : ۱۳۳۳۹ اخبار اخبار فرهنگی-دینی اخبار رویدادها
تعداد بازدید:۱۴۳۸
روابط عمومی دانشگاه تهران: مسابقه کتاب‌خوانی «زندگی حقیقی انسان» به مناسبت گرامیداشت سالروز رحلت علامه طباطبایی (ره)، هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها و هفته کتاب و کتاب‌خوانی از سوی اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار می‌شود.
مسابقه کتاب‌خوانی «زندگی حقیقی انسان» برگزار می‌شود

بنا بر اعلام اداره کل فرهنگی و اجتماعی، این مسابقه با مشارکت مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت (علیهم السلام) و کانون قرآن و عترت باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران، ۲۸ آبان ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۰ به‌صورت برخط برگزار می‌شود.
برای این دوره از مسابقه کتاب‌خوانی، کتاب «زندگی حقیقی انسان» از مجموعه آثار موضوعی تدوین شده «االمیزان»،در نظر گرفته شده است.
دانشجویان دانشگاه تهران، می‌توانند تا روز شنبه ۲۴ آبان ماه سال جاری برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سامانه جامع فرهنگی و اجتماعی نگارستان دانشگاه تهران، به آدرس cultural.ut.ac.ir مراجعه کنند. پس از ثبت‌نام امکان دسترسی، به نسخه الکترونیک کتاب به‌صورت رایگان فراهم می‌شود.
همچنین آزمون این دوره از مسابقه کتاب‌خوانی، به‌صورت برخط و در سامانه جامع فرهنگی و اجتماعی نگارستان برگزار می‌شود و  به برگزیدگان این مسابقه، لوح تقدیر و هدایای ارزنده اعطا خواهد شد.

کلید واژه ها: اداره کل فرهنگی و اجتماعی مسابقه کتاب‌خوانی زندگی حقیقی انسان


( ۵ )

نظر شما :