دانشجویان دانشگاه تهران، مقام نخست رویداد دانشجویی استارت‌آپی پتروتست را کسب کردند

تعداد بازدید:۱۴۴۰
دانشجویان انستیتو مهندسی نفت پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران، مقام نخست رویداد دانشجویی استارت‌آپی پتروتست را کسب کردند.
دانشجویان دانشگاه تهران، مقام نخست رویداد دانشجویی استارت‌آپی پتروتست را کسب کردند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از پردیس دانشکده‌های فنی، در رویداد دانشجویی استارت‌آپی پتروتست که با هدف ایجاد بستر مناسب جهت رشد و تعالی استعدادهای جوان و پویای کشور و نیز زمینه‌سازی جهت انتقال تجربیات متخصصان و کارشناسان خبره صنعت نفت به دانشجویان خلاق با محوریت آشکارسازی، تسهیل و تأمین نیازهای فناورانه صنعت نفت توسط وزارت نفت و با همکاری دبیرخانه المپیاد مهندسی نفت و شتاب‌دهنده آما، ۲۳ تا ۲۷ آذر ۱۳۹۸ در پژوهشگاه صنعت نفت برای چهار چالش این صنعت برگزار شد، گروه دانشجویی انستیتو مهندسی نفت پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران، توانستند مقام نخست را کسب کنند.
در این رویداد علمی، تیم دانشجویی مهندسی نفت دانشگاه تهران متشکل از علی خیابانی، رضا خیابانی، علی حسینی، مصباح سیوندیان و محسن فرامرزی به سرپرستی دکتر سیاوش ریاحی موفق به کسب این مقام در چالش «کنترل تولید آب در مخازن گازی پارس جنوبی به روش شیمیایی» شدند.
هم‌چنین در اختتامیه این رویداد تیم دانشجویی دانشگاه تهران، با حضور دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، معاون وزیر نفت در امور گاز و معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری مورد تقدیر قرار گرفت.


( ۴ )

نظر شما :