انعقاد تفاهم‌نامه همکاری پردیس البرز دانشگاه تهران و مرکز دائره‌المعارف بزرگ اسلامی

۲۵ آذر ۱۳۹۸ | ۰۸:۴۱ کد : ۱۰۲۸۴ اخبار اخبار توسعه‌ای
تعداد بازدید:۷۰۸
پردیس البرز دانشگاه تهران و مرکز دائره‌المعارف بزرگ اسلامی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری پردیس البرز دانشگاه تهران و مرکز دائره‌المعارف بزرگ اسلامی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از پردیس البرز، هیأت رئیسه پردیس روز شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ضمن بازدید از مرکز دائره‌المعارف اسلامی با سید محمدکاظم موسوی‌بجنوردی، رئیس مرکز دیدار و گفت‌وگو کردند.
در ابتدای این دیدار که با حضور دکتر یونس نوربخش، رئیس پردیس البرز، دکتر سید تقی امید نائینی، معاون علمی پردیس البرز، دکتر مهدی وصفی مرندی، معاون اجرایی پردیس البرز، دکتر محمدرضا سعیدآبادی، مشاور امور بین‌الملل پردیس البرز و دکتر عبدالحسین کلانتری و سید احمد فیروزآبادی از مشاوران رئیس پردیس البرز برگزار شد، موسوی بجنوردی، رئیس مرکز دائره‌المعارف اسلامی ضمن خیرمقدم به مهمانان، توضیحاتی در خصوص تاریخچه مرکز، نحوه ایجاد و فعالیت‌های آن ارائه کرد.
از جمله فعالیت‌های مورد اشاره رئیس این مرکز تهیه دائره‌المعارف اسلامی در ۳۵ جلد به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی، دانشنامه ایران، دانشنامه فرهنگ مردم ایران و تاریخ جامع ایران بود.
در ادامه رئیس پردیس با اشاره به ظرفیت‌های موجود در پردیس البرز و آن مرکز، ابراز امیدواری کرد که طرفین بتوانند با ایجاد بستر مناسب امکان استفاده اعضای خود را از امکانات موجود طرف مقابل فراهم کنند.
در پایان تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین پردیس البرز و مرکز دائره‌المعارف اسلامی در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و توسعه همکاری‌های مشترک در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و بین‌المللی امضا شد.
محورهای این تفاهم‌نامه، همکاری در زمینه استفاده متقابل استادان و پژوهشگران از امکانات پژوهشی طرفین، انجام پژوهش‌های مشترک در زمینه‌های مختلف بین دانشجویان و استادان مرکز، انجام نشست‌ها و گردهمایی‌های مشترک برای شناسایی فرصت‌های پژوهشی و مطالعاتی در حوزه‌های مختلف و پشتیبانی از پژوهشگران پسادکتری برای انجام طرح‌های مشترک را شامل می‌شود.


( ۲ )

نظر شما :