مراسم تجلیل از اعضای هیأت علمی و کارمندان بازنشسته دانشگاه تهران برگزار شد

۲۳ آذر ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۶ کد : ۱۰۲۵۳ اخبار اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۴۵۳
مراسم تجلیل از اعضای هیأت علمی و کارمندان بازنشسته سال ۱۳۹۷ دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از معاونت اداری و مالی، مراسم تجلیل از اعضای هیأت علمی و کارمندان بازنشسته دانشگاه با حضور هیأت رئیسه، رؤسا و مدیران واحدهای دانشگاه، ۱۳ آذر ۱۳۹۸ در باشگاه دانشجویان برگزار شد.
دکتر محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران، در این مراسم ضمن ارج نهادن به مقام شامخ بازنشستگان و در پاسخ به سخنان نمایندگان بازنشسته، اظهار کرد: «دانشگاه متعلق به همه دانشگاهیان است و بازنشستگان با توجه به توانمندی‌های خود سرچشمه و منشأ خدمات بزرگی در کشور هستند و دانشگاه سعی دارد نهادها و سازمان‌هایی چون سازمان توسعه و سرمایه‌گذاری دانشگاه، پارک علم و فناوری، بنیاد حامیان و … را توسعه دهد تا از خدمات همکاران بازنشسته استفاده کند».
دکتر سعید یزدانی، معاون اداری و مالی دانشگاه، در سخنانی برگزاری این جلسه‌ها را تجلیل و قدردانی از همکارانی که ۳۰ سال عمر صادقانه خود را به خدمت در دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی کشور گذرانده‌اند، دانست و خاطر نشان کرد: «بازنشستگی پایان کار نیست و درهای دانشگاه تهران همواره بر روی بازنشستگان عزیز باز است و دانشگاه با آغوش باز از تجربیات و توانمندی‌های همکاران ارجمند استقبال و استفاده خواهد کرد و از منابع انسانی درخواست کرد تا با سامانه‌سپاری برخی از امور، فرایند بازنشستگی را تسهیل کند».
دکتر یزدانی، هم‌چنین ضمن ارائه گزارشی از آمار بازنشستگان سال ۱۳۹۷ تصریح کرد: «در سال گذشته تعداد ۲۴۹ نفر به افتخار بازنشستگی نائل شدند و از این تعداد، ۴۴ نفر عضو هیأت علمی و ۲۰۵ نفر کارمند بوده‌اند».
دکتر محمدرضا حاتمی، مدیرکل منابع انسانی دانشگاه تهران، نیز در ابتدای مراسم ضمن خوشامدگویی خطاب به بازنشستگان گفت: «زمان بازنشستگی زمان خوبی است تا با فراغت بیشتر به انجام فعالیت‌هایی بپردازید که در طول سال‌های اشتغال به کار فرصتی برای انجام آنها نبوده است. اگر دانشگاه تهران، افتخار ایران است، اعضای هیأت علمی و کارمندان بازنشسته هم افتخار دانشگاه تهران هستند».
در بخش دیگری از این مراسم دکتر طوبی کرمانی یکی از اعضای هیأت علمی بازنشسته و رضا حامدی جعفری از کارمندان بازنشسته در سال ۹۷، خاطراتی از سال‌های خدمت خود را بیان کرده و اشاره کردند که دانشگاه تهران چون خانواده آنان ارزشمند همواره ارزشمند بوده است.
در پایان این مراسم با اهدا هدایایی از سوی هیأت رئیسه دانشگاه تهران از بازنشستگان تقدیر و قدردانی به عمل آمد.


( ۱۱ )

نظر شما :