همزمان با هفته جهانی کارآفرینی؛

رویداد استارت‌آپ صنایع و خدمات نوآور در دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران برگزار شد

۰۳ آذر ۱۳۹۸ | ۱۳:۲۶ کد : ۱۰۰۸۲ اخبار اخبار علمی-فناوری
تعداد بازدید:۱۴۵۸
همزمان با هفته جهانی کارآفرینی، رویداد استارت‌آپ صنایع و خدمات نوآور به مدت سه روز در دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از دانشکده کارآفرینی، همزمان با برگزاری هفته جهانی کارآفرینی، رویداد استارتاپ صنایع و خدمات نوآور به‌عنوان یکی از برنامه‌های این هفته از ۲۹ آبان ۱۳۹۸ شروع و به مدت سه روز در دانشکده کارآفرینی برگزار شد.
در این برنامه شرکت‌کنندگان شامل برنامه‌نویسان، مدیران تجاری، دوستداران استارت آپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم آمدند و طی ۵۴ ساعت ایده‌های خود را مطرح کرده، گروه تشکیل دادند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کرد. هم چنین شرکت‌کنندگان در یک فضای مشترک قرار گرفتند و با کمک مربیان خبره که از میان کارآفرینان موفق انتخاب شده بودند، ایده‌ها را به مرحله اجرایی کسب و کار تبدیل کردند.
در پایان تیم‌ها پروژه‌های خود را به هیأت داوران که از میان جامعه سرمایه‌گذار و استادان دانشگاهی و کارآفرینان بودند، ارائه کردند که از میان آنان چهار تیم در حوزه‌های شهر هوشمند، IOT ، گردشگری و سلامت انتخاب و معرفی شدند. برای شرکت در این رویداد نیازی به داشتن ایده نبود و شرکت‌کنندگان با توانایی‌های متفاوت وارد این رویداد شدند و در کنار یکدیگر تیم‌های منسجمی را تشکیل و بر روی ایده‌های مطرح شده کار کردند.
هفته جهانی کارآفرینی از ۲۷ آبان ۱۳۹۸ در دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران آغاز و تا چهارم آذر سال جاری ادامه خواهد داشت.


( ۳ )

نظر شما :