پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران برگزار می‌کند

مدرسه تابستانی برای استادان دانشگاه‌های عراق

۱۶ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۳:۱۸ کد : ۸۹۸۷ اخبار اخبار آموزشی اخبار توسعه‌ای
تعداد بازدید:۹۴۰
پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران، برای استادان دانشگاه‌های عراق در مرداد و شهریور ۱۳۹۸ مدرسه تابستانی برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، دکتر زهرا امام جمعه، رئیس پردیس بین المللی ارس، ضمن اعلام این خبر گفت: «پَردیس بین‌المللی ارس، درحال برگزاری مدرسه تابستانی برای استادان دانشگاه‌های عراق از جمله سلیمانیه، بابل، بصره، بغداد، میسان و… است، تا بتوانیم مهارت‌هایی را به صورت عملی و آزمایشگاهی به آنها آموزش دهیم که در سیستم آموزشی کشورعراق کمتر مورد توجه قرار گرفته و مورد نیاز است».

وی، خاطر نشان کرد: «این پردیس آمادگی برگزاری دوره‌های مختلف را برای دیگر دانشگاه‌های کشور و هم‌چنین دانشگاه‌های خارجی دارد و در پایان دوره گواهی معتبر بین‌المللی از طرف پردیس ارس دانشگاه تهران به شرکت کنند‌گان اعطا خواهد شد».

دکتر امام جمعه، تصریح کرد: «دوره‌های آموزش تجزیه دستگاهی، روش‌های بیولوژیکی، تجزیه و تحلیل داده‌های آماری و نوشتار علمی در این مدرسه تابستانی در حال اجراست».

به گفته رئیس پردیس بین‌المللی ارس، هدف از برگزاری این دوره‌ها ارتقای سطح آموزشی و پژوهشی دانشجویان و پژوهشگران در مقاطع مختلف است. بر این اساس دانشجویان و دانش‌پژوهان پس از طی این دوره‌ها ضمن اخذ گواهینامه معتبر از دانشگاه تهران، قادر به انجام کلیه آزمایش‌ها و تست‌های آموزش دیده خواهند بود.

داوطلبان برای کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند به سایت پردیس بین‌المللی ارس به آدرس aras.ut.ac.ir مراجعه کنند.

کلید واژه ها: مدرسه تابستانی دانشگاه تهران


( ۳ )

نظر شما :