نشست رؤسای پردیس‌های دانشگاه تهران برگزار شد

۰۱ مرداد ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۰ کد : ۸۸۶۰ اخبار اخبار ستادی
تعداد بازدید:۱۵۴۹
نشست رؤسای پردیس‌های دانشگاه تهران در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی برگزار شد.
نشست رؤسای پردیس‌های دانشگاه تهران برگزار شد

‌‌‌‌‌‌‌به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از پردیس کشاورزی و منابع طبیعی، نشست رؤسا و اعضای هیأت رئیسه پردیس‌های دانشگاه تهران، یکشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۸ در این پردیس برگزار شد.
دکتر سید حسین گلدانساز، رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی، ضمن خوش‌آمدگویی و استقبال از مدعوین، خلاصه‌ای از وضعیت موجود، فعالیت‌ها و امکانات پژوهشی پردیس را ارائه کرد. برگزاری جلسات مشترک، هم‌اندیشی و هم‌فکری معاونت‌ها در حوزه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی، حوزه اداری و مالی و حوزه دانشجویی و فرهنگی پردیس‌های دانشگاه تهران از جمله مطالبی بود که رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی بر آن تاکید داشت.

دکتر ناصر سلطانی، رئیس پردیس دانشکده‌های فنی، با ابراز خرسندی از نشست رؤسا و اعضای هیأت رئیسه پردیس‌های دانشگاه تاکید کرد که برگزاری این جلسات باعث می‌شود تا از کم و کیف برنامه‌ها و امور اجرایی پردیس‌ها و دانشکده‌های دیگر اطلاعاتی داشته باشیم و تجربیات خوب و موفق اجرایی پردیس‌ها و دانشکده‌ها مورد توجه سایرین قرار گیرد.

وی توجه به بینالمللی‌سازی، توجه به پژوهش و نوآوری در دانشگاه و اخلاق‌مداری را از نکات مهم هدف‌گذاری در دانشگاه ذکر کرد و خواستار وحدت رویه پردیس‌ها و دانشکده‌های دانشگاه تهران در اجرای دستور‌العمل‌ها و آئین‌نامه‌ها شد.
دکتر شاهین حیدری، رئیس پردیس هنرهای زیبا، دکتر وحید نیکنام، رئیس پردیس علوم، دکتر علیرضا محمدرضایی، رئیس پردیس فارابی و دکتر غلام‌عباس اکبری، رئیس پردیس ابوریحان نیز در این نشست طی سخنان جداگانه‌ای اجرای هماهنگ و متناسب برنامه‌های آموزشی و مدیریت عمل واحد بر اساس آئین‌نامه‌های دانشگاه و انتقال تجربیات پردیس‌ها و دانشکده‌ها به یکدیگر را خواستار شدند.


( ۴ )

نظر شما :