تمدید زمان ارزیابی نیمه اول سال ۹۷ کارمندان دانشگاه
پیرو بخشنامه شماره ۲۸۲۸۵۴/۱۵۵ مورخ ۲۱/۰۹/۹۷ در خصوص شروع ارزیابی نیمه اول سال ۹۷ کارمندان دانشگاه و با عنایت به درخواست برخی از مدیران محترم دانشگاهی در خصوص تمدید مهلت ارزیابی، به استحضار میرساند زمان انجام ارزیابی از تاریخ ۰۸/۱۰/۹۷ لغایت ۱۷/۱۰/۹۷ به مدت ۱۰ روز تمدید میشود.
خواهشمند است دستور فرمائید کلیه افرادی که نقش مدیر بلافصل یا مافوق دارند و کلیه کارمندان رسمی، پیمانی، قراردادی و قراردادی خدماتی، ضمن مطالعه دقیق این بخشنامه و اطلاع از ضوابط و مقررات مربوط به «دستورالعمل اجرایی مدیریت عملکرد»، به سامانه مذکور به نشانی: https://pms.ut.ac.ir مراجعه و با توجه به راهنماهای موجود نسبت به انجام ارزیابی اقدام نمایند.
نکات و شرایط قابل توجه:
۱- در سامانه این امکان فراهم شده است که مدیران و کارمندان بتوانند در زمان انتخاب گزینههای «عالی»، «خوب»، «متوسط» و... در فرمهای ارزیابی، نمره مربوطه را تا سقف تعیین شده، تغییر دهند.
تبصره: در هر یک از گزینههای مذکور، چنانچه تغییری در نمره توسط مدیران و کارمندان انجام نشود، امتیاز تعریف شده بهعنوان پیش فرض (که حداقل نمره است) لحاظ خواهد شد.
۲- امتیازدهی فرم ارزیابی بر اساس عملکرد نیمه اول ولی توافق نامه بر اساس عملکرد نیمه دوم تکمیل شود.
۳- رعایت سطحبندی پرسنل (۳۰ درصد A و ۶۰ درصد B و ۱۰ درصد C ) فقط توسط مدیران بلافصل الزامی است.
۴- کلیه کارکنان میتوانند به منظور پیگیری جهت رفع مشکل احتمالی، از طریق «سامانه پشتیبانی خدمات فناوری» به نشانی: https://its3.ut.ac.ir در دپارتمان «مدیریت عملکرد کارمندان» درخواست خود را ثبت و نتیجه را نیز از همان روش پیگیری نمایند.
۵- سایر مفاد مندرج در بخشنامه قبلی به قوت خود باقی است. همچنین سوالهای اکثر همکاران محترم در قسمت پرسشهای متداول سامانه مذکور، پاسخ داده شده است.
بدیهی است تاریخ اعلامشده قابل تمدید نخواهد بود. لذا شایسته است کلیه همکاران ارجمند نسبت به انجام ارزیابی پرسنل زیر مجموعه خود اقدام نمایند.
نظر شما :